SAS: Nowa kabina dalekodystansowa

SAS: Nowa kabina dalekodystansowa Linia SAS zaprezentowała wczoraj (30.05) nowy wygląd kabiny samolotów dalekodystansowych. Klasa ekonomiczna (SAS Go), ekonomiczna premium (SAS Plus) i biznes (SAS Business) zyskają nowe fotele, indywidualny system rozrywki HD oraz Wi-Fi. Modernizacja wnętrz Airbusów A330-300/A340-300 zostanie przeprowadzona przez SAS Tech. Pierwszy samolot będzie zaprezentowany pod koniec...
31/05/2014 14:44   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_ae9f9 2014-06-02 15:27   
gosc_ae9f9 - Profil gosc_ae9f9
Problem w tym, ze niestety kosztowo 340tki nie wytrzymuja z konkurencja, z uwagi na to, ze maja 4 silniki i przez to 'pija' wiecej paliwa, ktore jest drogie. 342 nikt nie lata juz od dawna, 343 i 346 jeszcze przez jakis czas dawaly rade, ale jest coraz gorzej i przewoznicy z nich rezygnuja, jesli maja alternatywe. SK takowej nie ma, stad zdecydowal sie na nowa kabine. Dwusilnikowe 787/772/773 wygrywaja z 340tkami. Zaraz pojawia sie rowniez dwusilnikowe 350tki. I 340tki pojda do lamusa, jak kiedys trzysilnikowe L10, L15, D10, M11.
gosc_ad35b 2014-06-02 12:30   
gosc_ad35b - Profil gosc_ad35b
Niech lataja jak najdluzej piekne maszyny.
mietek 2014-06-02 10:54   
mietek - Profil mietek
Kurde, oni te A340 to chyba mieli oddać, a nie fotele wymieniać:)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy