Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_2936d
2014-06-02 16:54
Widzial ktos te taryfe bez bagazu? Cos to wyglada mi na yeti, wszyscy o tym mowili, nikt tego nie widzial:-)
krzysiekl
2014-05-31 09:23
Ta taryfa bez bagażu trochę (jak u innych tradycyjnych) dziwaczna. Nie chcę kupić biletu bez bagażu wtedy jak jest dostępna taka taryfa tylko wtedy jak lecą bez bagażu. Czyli niezależnie od aktualnego poziomu cen (z punktu widzenia kupującego)
gosc_cfa34
2014-05-30 16:35
Pasażer! Nie nadużywajcie słowa dedykowany! Używacie go co drugie zdanie w prawie każdym artykule. Nie ma już słów specjalny, wydzielony, osobny?
maciek147
2014-05-30 13:05
japko69 - dziękuję za potwierdzenie :)
maciek147 - FTL i SEN mają jedną sztukę bagażu bezpłatnie nawet e Economy Simple. Potwierdzone w LOT.
gosc_cbbbb
2014-05-30 12:26
od kiedy ma być dostępna taryfa? od 1 czerwca?
gosc_93667
2014-05-30 11:27
smok1: czemu wychodzisz z założenia, że taryfy Simple nie będzie z portów regionalnych? Nie ma rozsądnych powodów, by nie było, czy ktoś gdzieś o tym wspomniał, że nie będzie? Czy po prostu jest to dobra okazja, żeby pomarudzić na LOT nie znając szczegółów?
maciek147
2014-05-30 10:48
A czy wie ktoś co w przypadku zakupu biletu w Economy Simple przez pasażera ze statusem Frequent Traveller lub Senator. Teoretycznie mogą oni zabrać bezpłatnie dodatkową sztukę bagażu. Czyli czy w tej taryfie mimo wszystko wychodzi na to, że mogą zabrać 1 sztukę bezpłatnie?
@maciek_waw - tylko że 787 to ja sobie mogę polecieć raz w roku, a rejsy europejskie robię średnio raz na miesiąc. Więc z oczywistych powodów interesuje mnie simple z Krakowa oraz sensowne połączenie wieczorne. Niestety póki co Air Berlin jest nie pobicia z wylotem koło 19 i feedem na wieczorną falę europejską. I to mimo TXL - lotniska kojarzącego się z dawnym dworcem PKS w Krakowie (tym co był koło baru Smok).
gosc_4117a
2014-05-29 22:59
goscf27f1: nie zdziwiłbym sie, bo posunięcie jest kalka tego co rok temu zrobił SAS.
gosc_8e797
2014-05-29 22:14
A co z pasażerami, którzy już teraz mają wykupione bilety na rejsy w droższej, ale wciąż ekonomicznej taryfie? Czy oni automatycznie przejdą do Plus, czy będą w najtańszej bez jedzenia i picia? Tak tylko pytam...
gosc_61338
2014-05-29 22:07
Fajny tekst: ceny zaczynaja sie od 199 zł za przelot w obie strony i tak do Brukseli mozna polecieć za 439, do Londynu za 499, do Paryża za 449. Czyli dokąd za 199? Do Modlina???
gosc_f27f1
2014-05-29 21:53
wygladac to bedzie tak, ze obecne najnizsze taryfy nie beda zawieraly w sobie oplaty za bagaz, tylko bedzie trzeba doplacic. Takie to super nowosci LOT wprowadzil, ze bedzie drozej, mimo, ze mowia, ze bedzie taniej. A co z klasa biznes na rejsach europejskich? Czy przemilczano jej likwidacje na polaczeniach europejskich, bo zastapi ja Economy Plus?
maciek_waw
2014-05-29 21:15
@smok1: Z Economy Plus skorzystasz na pewno wtedy, kiedy lecisz gdzieś B787 z regionów via WAW.
Dobry pomysł, ale:
1) gradacja (poza business class) miejsc według ceny biletu - szczególnie w polskich warunkach, to nic przyjemnego dla latających za własne (czyli z okazji),
2) powinna istnieć możliwość rozdzielenia taryf na jednej rezerwacji - np. lecimy we dwoje z jednym bagażem, więc jedno może taniej w economy simple, a drugie z economy class.
3) obawiam się, że oznacza to koniec okazji, albowiem dotychczasowe najniższe ceny z bagażem staną się automatycznie cenami economy simple, co wynika z wyliczenia na końcu artykułu.
gosc_5a141
2014-05-29 20:34
kolejny beznadziejny wymysł LOTu. Standardowo przy tych cenach byl wliczony bagaż. Manipulacja jezykiem polskim na wysokim szczeblu.
gosc_d11dc
2014-05-29 20:23
Jestem pod wrazeniem, bardzo dobry krok.
gosc_9e3af
2014-05-29 20:15
@smok1 a we Wro i Poz nie będzie dostawał w ciry od Lufhansy? :)
gosc_3a9f0
2014-05-29 20:10
Pełne poparcie dla smoka
gosc_2ce6c
2014-05-29 19:20
Czy ktoś się może orientuje które kody taryfowe bądą w poszczególnych taryfach? Z przyznawanych mil nie wynika mi dokładnie czy np. Q to Economy Class czy już PLUS. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam