Direct Fly odwołuje loty

Direct Fly odwołuje loty Linia lotnicza Direct Fly odwołuje zaplanowane rejsy na trasach Łódź – Lwów – Łódź oraz Łódź – Kijów – Łódź w okresie od 14 do 23 kwietnia 2006. Dzieje się to zaledwie w trzy dni od inauguracji lotów przewoźnika. Loty z Bydgoszczy do Berlina i Kopenhagi także zostały odwołane aż do końca przyszłego tygodnia. Przyczyną odwołań jest poważna...
14/04/2006 20:32   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_gda 2006-05-02 18:34   
gosc_gda - Profil gosc_gda
DIRECT FLY - w systemie rezerwacyjnym całkowicie zablokowano możliwość zabukowania lotu z WAW do GDN (info sold out = total blef). Początek końca???
Cezary 2006-04-17 19:39   
Cezary - Profil Cezary
Przepraszam że się czepiam ale Polska się pisze z dużej litery. Cały tekst Boytek'a popieram a napisałbym go tak: "Ja zapłacę nawet 300 zł za bezpośrednie połączenie ze Szczecina do Krakowa albo Rzeszowa. Teraz płacę tyle samo za lot z przesiadką w Warszawie i lecę 3 godziny a jest sporo osób, które lataja na tej trasie. Ostatnio leciało 7 osób z Rzeszowa do Szczecina (wiem że 7 bo lot był opóźniony i wzywano osoby podążające na przesiadkę). I co niby taki Direct Fly ma funkcjonować dobrze jak nie potrafią wprowadzić połączeń na najdłuższej trasie w Polsce"

Najbardziej rozpadłem się przy "najdłóższej trasie".
Pozdrawiam serdecznie autora.
Sam mam problemy z ortografią ale ten mail mnie powalił.
Cezary
Cezary 2006-04-17 16:48   
Cezary - Profil Cezary
Swój mail zwir aresował do Katov.... Ale jeśli można to sie wtrące. Na lotnisko Szczecin-Goleniów mam 40 minut samochodem. Do Berlina trzy godziny. Nie wspomnę o róznicy w cenie parkingu. Szkoda że nie ma lotów z Koszalina i Słupska. W latach 80-tych były nawet trzy loty dziennie do Warszawy. Widocznie zbyt wysoki koszt na reaktywację tych lotnisk.....
gosc_Boyte 2006-04-17 15:38   
gosc_Boyte - Profil gosc_Boyte
Ja zapłace nawet 300zł za bezpośrednie połączenie z Szczeccina do Krakowa albo Rzeszowa teraz płace tyle samo za lot z przesiadką w warszawie i lece 3 godziny a jest sporo osób które lataja lotem na tej trasie ostatnio leciało 7 os z Rzeszowa do szczecina wiem że 7 bo lot był opuźniony i wzywano osoby podążające na przesiadke i co niby taki direct fly ma funkcjonowac dobrze jak nie potrafią wprowadzic połączen na najdłózszej trasie w polsce
gosc_GDANS 2006-04-17 11:22   
gosc_GDANS - Profil gosc_GDANS
No to piekna inauguracja,nie ma co!
Chyba strach latac liniami,ktore juz na poczatku maja POWAZNE usterki w samolocie,prawda?
A mialo byc tak pieknie...
gosc_zwir 2006-04-16 21:03   
gosc_zwir - Profil gosc_zwir
gość Katov: Wyimaginowałem sobie co mi Sz.P. zasugerował i śmiem twierdzić, że wg Pana lotniska np. w Szczecinie, Poznaniu czy we Wrocławiu są niepotrzebne. Berlin w końcu jest za "miedzą".
Cezary 2006-04-16 19:43   
Cezary - Profil Cezary
Oczekuję bezpośrednich połaczeń krajowych np Szczecin-Katowice, Szczecin-Kraków itd. Samochodem po naszych drogach nie mam siły jeździć. Pociągiem jest brudno i długo. Samolot jeśli bedzie kosztował 100-150 złotych w jedna strone (niżej nisz cena benzyny a porównywalna z PKP) to pasażerów bedzie mnóstwo.
katka 2006-04-16 14:36   
katka - Profil katka
aerlingus jak nie mial konkurencji tez mial bardzo duze ceny normalna kolej rzeczy,wiec nie mam sie co czepiac lotu.jezeli siegniemy w historie lotnictwa to zobaczymy ze kazda linia lotnicza miala duze ceny takie byly czasy.moze i lot blokowal inny przewoznikom wejscie na polski ale te czasy minely bez powrotnie.kozystajac z okazji zycze wszystkim wesolych swiat
kamil-lotn 2006-04-16 13:24   
kamil-lotn - Profil kamil-lotn
Lot przedewszystkim lata na duże lotniska gdzie są duże opóźnienia i lata starymi samolotami.Mają troche nowszych samolotów ale to tylko Embrear-y.Ale i tak wole lecieć z nimi niż z Direct fly!
gosc_Katov 2006-04-16 10:46   
gosc_Katov - Profil gosc_Katov
gosc_zwir: a Redzikowo nie jest nad morzem. Tak wiem, ale wyimaginuj sobie waść, że da się nawet dojechać w miarę szybko. Dla tanich linii strefa rażenia to 200km. Dlatego Rzeszów to lotnisko dla Bieszczad. Frakfurta Hahn nie widziałeś? :)
pikus 2006-04-16 10:15   
pikus - Profil pikus
sorry 200 funtow
pikus 2006-04-16 10:15   
pikus - Profil pikus
tu nie chodzi tylko o odwolywanie lotow, szczegolnie krajowych - co jest notoryczne ale o caloksztalt tej linii - nie zapomne im jak zdzierali z nas Polakow jeszcze kilka lat temu, nie zapomne jak najtanszy bilet z niewiadomo jakim wyprzedzeniem do Londynu kosztowal ponad 20 funtow, nie zapomne jak wypowiadal sie rzecznik Alitalii ze niestety chcieliby latac na lotniska regionalne ale LOT wszystko blokuje. LOT blokowal rozwoj polskich lotnisk dlatego teraz infrastruktura nie nadaza, moznabylo powoli wpuszczac przewodnikow i rozwijac siatke, ale NIE LOT chcial wszystko dla siebie za horendalne ceny!!!! ubikam tej firmy z zasady
katka 2006-04-16 01:24   
katka - Profil katka
jest jasna sprawa ze najwiecej ludzi lata do warszawy.w odroznieniu do pikusa moje doswiadczenie z lotem jest najlepsze ,nigdy nie mialem zadnego spoznienia ,swego czasu mnieli niezbyt dobry catering ale to juz sie zmienilo.wiem ze lot ma duzo odwolanych lotow na trasie warszawa katowice i viceversa ale zeby odrazu nazywac go nielotem to troche przesada.cos mi sie wydaje ze pan pikus niezabardzo lubi warszawe i lot az do stopia obsesi w negatywnym sensie tego slowa. skad teoria ze direct fly powstal na zamowienia lotu? sa to fakty czy tylko fatanzja pojedyczych osob?
gosc_zwir 2006-04-15 21:35   
gosc_zwir - Profil gosc_zwir
Do Katov. Od kiedy to lotnisko Babimost jest położone w Karkonoszach?
kamil-lotn 2006-04-15 16:40   
kamil-lotn - Profil kamil-lotn
Ja myślę, że te linie lotnicze długo się nie utrzymają.No ale moge się mylić co do tego.Ja z nimi nie polece wole LOT-em!
gosc_zosia 2006-04-15 16:07   
gosc_zosia - Profil gosc_zosia
bardzo fajne samoloty, mila obsluga
gosc_Katov 2006-04-15 14:52   
gosc_Katov - Profil gosc_Katov
XXXX a tak naprawdę to skąd wiesz?! Bo patrząc na PKP to najbardziej powinno być opłacalne WAW-KTW... Tyle że przejazd PKP po CMK jest dużo krótszy niż zabawy z samolotem. Ładnie rozwinęte są loty krajowe w Hiszpanii, która jest podobna wielkością do Polski. Narodowy przewoźnik (Iberia plus AirNostrum - coś jak nasz LOT i Eurolot) ma gros lotów z przesiadką w MAD, ale daje też trochę lotów łączących większe ośrodki. Poza tym jest sporo lotów operowanych przez Spanair, AirEuropa, AirMadrid. Warto zauważyć jednak, że gros połączeń to doloty albo na wyspy (gdzie po prostu nie ma komunikacji), albo doloty z/do stolic (Madryt i Barcelona). Nie ma problemu z kupieniem biletu po 10, 20, max.30 EUR z opłatami parę dni wcześniej.
Przekładając to wszystko na mapę Polski, to u nas gros lotów powinno być do Warszawy i do Krakowa/Katowic - z każdego lotniska po 5-10 dziennie. W sezonie przynajmniej spodziewałbym się lotów z każdego większego lotniska nad morze i w góry. Nieszczęsne Szymany (Mazury), Babimost (Karkonosze), Redzikowo (morze) czy Poprad (Tatry) w końcu by odżyły.
Polska to calkiem duży kraj i pora przesiąść się do samolotu. Tyle że duzego, ekonomicznego i latającego non-stop, tam i nazad, max po 50-60 zł kupowane wcześniej. No i niestety marketing, reklama i przekonanie wszystkich, że oferta jest i będzie.
Z lotów zagraniczych powinny pojawić się loty z lokalnych lotnisk wszędzie tam, gdzie mieszkają i pracują Polacy.Czyli nie tylko Niemcy i UK, ale też Hiszpania, Włochy...
PS. Wróbelki ćwierkają, że ekipa z AirPolonii/Directfly może wejść do LOTu - może to i dobrze, ruszyłoby się w końcu coś w kwestii krajówek.
gosc_XXXX 2006-04-15 11:44   
gosc_XXXX - Profil gosc_XXXX
Tak naprawde najbardziej opłacalną trasą na lotach krajowych jest Warszawa-Wrocław, ale żeby zdobywać rynek na tej trasie to powinno proponować się ceny konkurencyjne, optymalną kwotą byłoby 100-150zł w jedną stronę,ale w tym wszystkie opłaty,bez względu na termin wykupu biletu-niestety marketingiowcy Direct Fly maja cieżkie głowy jak widać. Trzeba pamietać że podróże krajowe to nie wycieczki za granicę albo na wczasy, które planuje sie z półrocznym wyprzedzeniem,a zdaje sie że wszyscy właśnie tak myślą i nie moga wpaść na ten pomysł, ale Ryanair zastanawia sie na szczęście nad lotami na tej trasie, może nauczy swoich konkurentów ile powinien kosztować bilet. Poza tym dwa loty w ciągu dnia,to chyba za mało żeby nawet próbować przejmować rynek, powinni nastawić sie na konkretną trasę i próbowac wykańczać LOT. A co do połączeń omijających Warszawę, to chętnych na takie loty napewno nie bedzie nigdy wielu, wystarczy spojrzec na siatkę połączeń PKP i od razu widać gdzie wystepują najwieksze potoki pasażerskie!!!
pikus 2006-04-15 11:00   
pikus - Profil pikus
mnie sie wydaje ze ta linia powstala na zamowienie nieLOTu - po prostu upadna i pokaza ze przeloty z pominieciem WAWy sa nieoplacalne i nikt juz nie bedzie nieLOTu szykanowal ze nie lata bezposrednio pomiedzy polskimi miastami
gosc_Kris 2006-04-15 10:14   
gosc_Kris - Profil gosc_Kris
Pierwsze loty z 1 klientem teraz 7 osób to już poważny wzrost! Może jednak się im uda...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy