Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_75354
2014-05-14 09:48
co z Goleniowem ?
gosc_47a24
2014-05-10 21:18
ciekawe ile do tego (przewoźnikowi) dopłacą podatnicy aby za wszelką cenę te loty mogły się odbywać z Bydgoszczy
jackdaniels: czy ja napisałem,ze LF jest najważniejszy? ja tylko pokazałem Ci, ze piszesz bzdury gdy twierdzisz,ze Weeze latal pelny a Girona to była pomylka...jak widzisz NRN pelny nie był chyba,ze dla Ciebie Lf na poziomie 70% w lowcostach to pelny samolot...
czekam tez wciąż na jakies zrodlo Twoich rewelacji, ze NRN jest bardziej opłacalne od PIK czy od Oslo z Lodzi, zwłaszcza,ze oba te polaczenia wracają...
jeżeli chcesz poważnie dyskutować to najpierw sprawdz informacje o LF a potem podaj jakies dowody na swoje rewelacje bo trudno dyskutować z stwierdzeniami niczym nie popartymi...to nawet nie poziom Onetu;)
jackdaniels
2014-05-10 00:55
@ arafat
Oczywiście. Ale jak dla Ciebie LF jest najważniejszym czynnikiem czy połączenie jest rentowne to nie mam pytań. "Dyskusja" na poziomie wybiórczej ...
Połączenie do GRO było totalnym ekonomicznym niewypałem dlatego z niego zrezygnowano ani nie ma go w planach. A do NRN mimo niskiego LF i tak było bardziej opłacalne niż dajmy na to PIK czy też połaczenia do Oslo np. z Łodzi czy letnie destynacje z innych portów.
gosc_48421, bo ci żyłka pęknie ;]
gosc_48421
2014-05-09 11:48
@kola To jest temat o BZG więc proszę tu nie pisać o lubelskim Tesco !!!
ciekawe czy do Lublina coś wróci :)
Na wstępie w artykule jest napisane, że Modlin obsłuży 1,5 miliona pasażerów i będzie to czwarty wynik w Polsce. Wiec słabo trochę.
gosc_91e05
nie wiem co w tym artykule ciekawego...same banaly i jeszcze jezyk jak w gimnazjum...
gosc_91e05
2014-05-09 10:14
Ciekawy artykuł w rp. Między innymi o Bydgoszczy, czyli o zakładnikach FR
zobacz link
jackdaniels: a Ty opierasz się na jakiś danych cyz tylko na swoich wyobrażeniach? bo piszesz głupoty...Weeze miało najgorsze oblozenie z bydgoskich kierunow( 133 osoby średnio) a Girona 150...
no i na pewno bilety nie były w tych samych cenach, nie pisz bzdur...
gosc_c9ed1
2014-05-08 22:14
Po pierwsze nie BCN tylko GRO, a po drugie po cenach biletów było widać, że podobnie jak w RZE brakowało klientów na latanie w cenach realnych i FR musiał wrzucać dziesiątki biletów w cenach poniżej 100zł OW, co na trasie ponad 2,5h nie miało prawa przynieść zysku.
jackdaniels
2014-05-08 20:53
@ gosc_23ca7
Opierasz się na jakiś danych czy tak sobie tylko mówisz? Oba kierunki były dla Ryana deficytowe, dlatego ich teraz nie ma. To oczywiste. Przy czym NRN był jednym z najlepszych kierunków wcześniej i latał pełny, a BCN to była pomyłka po całości. Popatrz gdzie leży NRN a gdzie GRO. Prawie dwa razy dalej a bilety i tak były w tej samej cenie! Niestety obawiam się, że na połączenia powyżej 1000 km przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. No może rzeczywiście Rzym albo Mediolan by sie sprawdził ;)
gosc_e2f63
2014-05-08 20:16
Oczywiście za pewną opłatą ;))
Z tego co kiedyś czytałem to Ryanair ma podpisane jakieś papierki, no i musi uruchomić jakieś połączenia :-)
gosc_23ca7
2014-05-08 18:56
Wpadka z Barceloną ?! Nie sądzę...GRO było bardzo dobrym pomysłem o dużo lepszym obłożeniu niż, NRN. Oby więcej takich kierunków!!! Czekamy na RYG lub FCO, ale pewnie możemy tylko o tym pomarzyć. Z drugiej strony lepsze to niż, nic :) Swoją drogą ciekawe ile za to zapłacili?
gosc_921eb
2014-05-08 18:32
A dla czego niby wpadli z Barceloną?, jakie miała średnie wypełnienie?
jackdaniels
2014-05-08 17:43
Wyprzedzenie Łodzi to nie będzie powód do chluby, bo oni mogą nie mieć nawet 30000 PAX w tym roku. Podobnie zresztą Bydgoszcz będzie na styk. Ten rok będzie spadek, min. 15%. No chyba że pozyskają w końcu lufę lub innego przewoźnika do hubu.
Lotnisko w Bydgoszczy jeszcze trochę i wyprzedzi Łódź
W 2013r.
Bydgoszcz miała 343 726 tys. pasażerów, a
Łódź 353 633 tys. pasażerów.
Tylko tak dalej!!!
gosc_1b46f
2014-05-08 17:29
Bydgoszcz sypnął kasą, to Ryan wraca...