Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_226f0
2014-04-30 23:17
Loty do Birmingham nie zostały zawieszone.
jackdaniels
2014-04-30 18:27
A co mają płacić? Przecież obowiązująca umowa zoobowiązuje Ryana iluś tam rotacji w roku. Skoro na lato zawiesieli 3 kierunki, to teraz w zime będą musieli nadrobić i Bydgoszcz dostanie z powrotem nie tylko Wezee ale i Glasgow, Birgmingham. Kwestia czasu.
Ludzie czytanie ze zrozumieniem się widać kłania. Przecież władze Eurolotu na konferencji wyraźnie mówiiły, że w pierwszych miesiącach zdają sobie sprawę że obłożenie będzie niskie, bo nie było żadnego okresu wprowadzenia, żadnego marketingu a zaczęli latać przed świętami co jest idiotyzmem. Widać władzom w Bydgoszczy zależało żeby połączenie uruchomić przed wyborami, dlatego musieli zabulić ile zabulili. Ale Saab był za mały. Bardzo często latał wypełniony, a gdy leciało ponad 20 osób to ceny były z kosmosu. Dlatego Bombardier przy tak niskich cenach i gdy wprowadzą CS spokojnie może latać wypełniony przynajmniej w połowie.
gosc_45e02
2014-04-30 18:16
Moim zdaniem powinien jak najszybciej powstać przewoźnik taki, jak niegdyś Jet Air. Mam na myśli przewoźnika, który w swojej flocie posiadałby samoloty mające od kilkunastu do dwudziestu-kilku miejsc (np. JS-32, Turbolet). Taki mógłby obsługiwać połączenia w niewielkim zapotrzebowaniem.
gosc_0a033
2014-04-30 16:08
@gosc_e5cc2: eurolot ma zapłacone przez miasto, a że pasażerów mało, to i oszczędności na paliwie i mniej sprzątania oraz zużycia wnętrza - same korzyści.
krzysiekl
2014-04-30 15:58
@gosc_e5cc2
też jestem ciekawy ale może założyli taką frekwencję i poprosili o tyle kasy by opłacało się latać nawet bez podróżnych - dlatego aż tyle samorząd dopłaca (a brak podróżnych to też mniejsze koszty, wygodniej dla obsługi, podróżni tylko problemy stwarzają:P ). To jest za krótka trasa by był sens jej dotowania.
gosc_e5cc2
2014-04-30 15:40
Ciekawe, kiedy K2 stwierdzi, że traci na tym biznesie i wycofa się albo poprosi o więcej kasy? ;)
gosc_3de17
2014-04-30 15:38
Hehe z Lublina przeszła nagonka na Bydgoszcz. Heiterzy teraz się pewnie cieszą że, mają nowy temat. Ale co tu krytykować? Wiadomo było od początku jakim zainteresowaniem cieszy się WAW-BZG. Zamiast krytykować lotniska w Polsce zaczęli by z nich latać.
gosc_1f63f
2014-04-30 15:35
znowu 1 pasażer odleci?
gosc_54fb4
2014-04-30 15:26
@ mafiux1
A czemu niby przebił system? Dyrektor Eurolotu mówił w GW, że w pierwszym miesiącu spodziewa się średnio 15 PAX-ów. Skoro różnica wyniosła 33, to nie jest źle. bo i tak obłożenie było już większe niż kiedykolwiek w lotach Saabem. Ciekawa jaka średnia ale skoro bardzo drogim Saabem latało koło 30 pasażerów, to czemu nie mieliby latać teraz? Grunt to CS, a będzie tylko lepiej, bo teraz co tydzień to jakiś długi weekend i biznesowe połaczenie nie ma racji bytu. Wielki mi halo, że raz się zdarzyło że samolot poleciał pusty. Popatrz na inne lotniska typu Lublin i LCJ i ich inauguracyjne loty. Mam wrażenie, że tutaj siedzą tylko ludzie co chcą komuś dowalić ...
gosc_a5c5b, a do tego komentarz rzecznika lotniska przebił system: "Biorąc pod uwagę krótki czas operowania, można powiedzieć, że na dzisiaj obłożenie jest zgodne z naszymi założeniami."
gosc_1afc4
2014-04-30 15:17
zamiast dać 12 mln Ryanorowi to by przynajmniej statystki się podniosły.
gosc_a5c5b
2014-04-30 15:05
Tymczasem na trasie Warszawa-Bydgoszcz Eurolotem w poniedziałek podróżował 1 (słownie: jeden) pasażer, a frekwencja nie przekroczyła jeszcze na żadnym locie 34 PAX (Q400 Eurolotu ma 78 miejsc).
zobacz link
gosc_821f9
2014-04-30 15:04
krzysiekl: ty chciałbyś żeby bydgoscy urzędnicy tłukli się jakimś zawszonym pociągiem jak trzoda chlewna? przecież urzędnik nie może tak zachrzaniać! a wogóle to czemu eurolot nie ma klasy biznes? :D:D:D:D
gosc_eb2ab
2014-04-30 14:54
A co z Prestwick?
krzysiekl
2014-04-30 14:22
a ja obstawiam że mniej niż Eurolotowi :P
(a połączenie bardziej przydatne, do Warszawy to mogą sobie robić C/S z przewoźnikiem kolejowym)
Pewnie jeszcze więcej niż Eurolotowi
Ciekawe ile Bydgoszcz zapłaciła :D
gosc_31138
2014-04-30 13:26
Bardzo dobra wiadomość dla Bydgoszczy. Niech przywrócą Dublin-Lublin a, będzie Ok czekamy z niecierpliwością.