gosc_df7a7
2014-05-22 10:57
Aeroklub Polski za pomocą ,,maystrów'' z Aero Partner, owszem próbuje robić ,,dobrą robotę'', ale kosztem samorządów, czyli pod swoje i swoich działaczy interesy i interesiki. Całkiem nieźle im ta ,,dobra robota'' nawet wychodzi, szczególnie od czasu, jak dyrektorem Departamentu Lotnictwa został imć Kachaniak mistrz świata i kumpel Skalika. Nawet trzeba dopisać, że idzie im bardzo dobrze, bo niedawno pod wizje AP zmieniono zapisy w Strategii Rozwoju Transportu, oczywiście w sprawie lotnisk aeroklubowych, w które powinny inwestować samorządy, a Skalik z Doskoczem i Włostowskim będą już dalej wiedzieli, jak tymi zmodernizowanymi lotniskami zarządzać. Czyli c.d. cudów w AP, który już ma tak wysokie loty, że chce wpływać na ustawy i na krajową politykę gospodarczą, a na wielu forach w necie błaga o wsparcie finansowe swoich mistrzów świata, bo nie mają kasy na udział w zawodach międzynarodowych. Myślę, panie Sipiński, że podpisując się pod tym newsem nie jesteś jednak lobbystą wizji skalikopodobnych.
gosc_ca1a7
2014-04-15 14:01
jestem z Legnicy (lotnisko EPLE) i aż mnie ściska jak lokalni włodarze idą w zaparte aby zlikwidować nasze dobro jakim jest pozostawione po Rosjanach lotnisko z (przestarzałą) infrastrukturą, już nawet rada miejska głosowała za likwiadacją lotniska (tu akurat były kontrowersje i robienie wszystkiego aby projekt likwidacji przepchać). czy jest ktoś kto może pomóc wskrzesić ten teren do funkcji lotniczej? przeciez możemy mieć w Legnicy lotnisko dla GA, baza LPR czy innych służb, aeroklub, cargo, skytaxi, czy nawet przyszłosciowo regularne połączenie małym jetem. tuż obok lotniska mamy dużą strefę przemysłową oraz siedziby kilku firm kurierskich
gosc_08199
2014-04-14 19:44
No, EPJG byłoby dobrym pomysłem, zwłaszcza dla turystów podróżujących w okolice, a EPLE z kolei bardziej biznesowo.
gosc_5910d
2014-04-14 19:20
O tak, EPJG potrzebuje rozwiązania, które pomoże otworzyć region na lokalne loty
Ja tam trzymam kciuki za EPJG. Przecież wiadomo, że nikt nie pootwiera nagle 20 połączeń. Miło by było gdyby coś się działo na EPLE i trochę więcej na IEG - nawet jako loty cargo.
gosc_ad719
2014-04-14 16:12
Powstanie jedno wiecej i znowu bedziecie trabic, ze za duzo. Jak jest za malo to podajecie przyklad Niemiec, jak za duzo to podajecie przyklad Hiszpanii. Szukacie sensacji.
gosc_c7418
2014-04-14 14:41
Może ponowię pytanie (mam nadzieję, że ktoś zna odpowiedź): Czy mógłby jakiś przewoźnik z samolotami typu np. JS32 (jak kiedyś Jet Air) uruchamiać połączenia REGULARNE z takich lotnisk ?
gosc_ed117
2014-04-14 09:07
I to jest to! Ani Gdynia, ani Radom ani żadne Szymany nie maja szans wyjść nawet na zero.
Wszystko co jest potrzebne lotnictwo to 1200m oswietlonego pasa, procedury podejsciowe gps, bezproblemowy dostęp do paliwa i klimaty AFISO na Twr.
Przydałaby sie taka infrastruktura w EPNT, EPBK, Kielce, nad morzem i na południe od Okęcia.
gosc_13e2f
2014-04-13 21:54
Bardzo madra publikacja. Bylem jesienia na lotnisku w Nowym Targu. Niby wszystko gra ale czule sie malizne. W takim miejscu prawdziwe lotnisko dla general aviation byloby idealne. Aeroklub Polski naprawde zaczyna robic dobra robote. Oby sie udalo.
gosc_55537
2014-04-13 20:49
Nareszcie jest pomysł dla Radomia.
gosc_9fcfb
2014-04-13 13:17
Oby wreszcie doszło takie coś do skutku- dużo rentownych małych lotnisk, a nie Port lotniczy w Brzęczyszczykiewiczowicach Dolnych, który według zarządu zacznie na siebie zarabiać za niedługo- za jakieś 194 lata :D
Tak poza tym wie ktoś może, czy z takich lotnisk wolno uruchamiać loty takim przewoźnikom, jak nieistniejący już Jet Air na np. JS32 ?
gosc_08646
2014-04-13 12:35
W koncu jakas formula bez Ryanair. Tak trzymac,