flight007eu
2014-09-06 20:51
Jaki by ten retrofit nie byl czy wzorowany na 787 czy nie to mnie jako pasazera mniej interesuje...wazne zeby byl i to jak najszybciej bo to cos ( B737 Lot charters !!!!) co lata na m in LHR szczegolne w malowaniu Lot charters to najgorsze doswiadczenie z jakim mialem do czynienia. Poza tym jiedy wsiadam do tej maszyny na LHR w rejsie do WAW slysze komentarze pasaszerow ktorzy sa zaszokowani jak bardzo vintage ( czytaj stary) jest ten samolot oraz jak malo miejsca jest miedzy rzedami , niemalze jak w Ryanair oraz jak stare i wytarte sa fotele. Naprawde przykro i zawsze sie wkurzam jak mam tym g'''nem leciec:(((((
gosc_4b7fe
2014-04-13 23:05
Cabin Crew mówi: wolę tego typu półki, są wygodniejsze i mniej się psują. A tak w ogóle Boeing to Boeing, miejsce pracy dużo mniej wygodne niż A320. Sky Interior to dla mnie taki plastic fantastic.
gosc_42abd
2014-04-13 10:57
Może i wygląda lepiej obecny sposób otwierania półek ale jest za to baaaaardzo niefuncjonalny! Ludzie walą się w głowę na potęgę jeśli półka jest otwarta, poza tym żeby się minąc przy otwartych trzeba sobie dać prawie buzi:) chyba że ma sie 1,60 cm wzrostu wtedy wszystkie z powyższych mankamentów znikają.:D dlatego Boeing wrócił do klasycznego otwierania. Jedynym plusem półek otwieranch do dołu jest ich pojemność oraz że o wiele trudniej aby z nich coś wypadło przez przypadek.
gosc_1b6d1
2014-04-12 15:24
zgadam sie z gosc_9123d, obecnie stosowany sky interior wyglada o wiele lepiej
gosc_09963
2014-04-11 06:54
czyli wraca klasyka ze schowkami na bagaż....szkoda - tamte otwierane do dołu wyglądały fajniej.
gosc_9123d
2014-04-11 01:34
przecież to co jest obecnie jest zupełnie lepsze niż retrofit.