gosc_8713b
2014-03-02 16:44
Faktycznie załoga coraz bardziej tajska w Finnair, co odbija się na obsłudze pasażerów... pozytywnie! :)
W porównaniu z finskimi CC jeszcze kilka lat temu. I tak Finowie mają o kilka klas lepsze podejście do obsługi klienta w porównaniu z resztą Skandynawii (szczególnie nie polecam long-haul z SAS...).
gosc_3c216
2014-02-27 15:57
@gosc_dd71a: a jak taki bilet mozna kupic (WAW-SYD), bo na stronie lot.com to jest tylko mozliwosc WAW-PEK, WAW-SIN w Azji ?
gosc_438d0
2014-02-27 15:50
Moze się mylę ale lot nie ma cs z inna linia na trasie waw-pek wykonywane przez lot. Te co oferuje wspólnie do Azji i dalej to są przez fra.
gosc_d4e68
2014-02-27 15:38
i można !!! A gdyby tak LOT działał jak Finnair ? Łatwiej chyba przesiąść się w Warszawie niż w Helsinkach
gosc_dd71a
2014-02-27 14:37
LOT oferuje dobry produkt do SYD via PEK we wspolpracy z CA. Bardzo dobra cena, w jedna strone 2h tranzyt, w druga 10h (wystarczy na skok do zakazanego miasta).
krzysiekl
2014-02-27 14:35
LOT nawet teraz może próbować sprzedawać więcej biletów z przesiadką w Pekinie...hm..chyba, że nie warto bo latają pełni?
gosc_84cfb
2014-02-27 13:47
LOT miał ruszyc dokładnie z taką sama strategią, East meet West czy coś takiego, i ogłaszane to bylo przez lata, ale najpierw wieloletnie opóźnienia w dostawie 787, a teraz zablokowanie uruchamiania nowych tras przez najbliższe 2 lata, no i masz! Finnair przejmuje pasażerów. Choc sam jest w ogromnych tarapatach finansowych, fińska prasa co rusz sie o tym rozpisuje - tez ciągłe zmiany w zarządzie, łączenie spólek-córek, spółek-matek, połączenie linii z lotniskiem (taki holding lotniczy), sprzedawanie podleglych firm, zatrudnianie azjatyckich załóg za psie pieniądze ( teraz wiekszość załóg w rejsach do Azji to Tajki, nawet na nie-tajskich kierunkach, to samo robi Norwegian, za co ma ciąglą walke ze związkami). Tak więc różowo też nie mają...
krzysiekl
2014-02-27 12:57
@spotter Finair nie tylko lata do wielu miejsc Azji ale oferuje tez bilety łączone z przesiadką dalej np. Australia i to w bardzo dobrych cen typu biznes za 12kPLN
spotter10
2014-02-27 11:55
Gdyby przyszli do GDN, to byłoby chyba już 3. albo 4. podejście. LOT powinien iśc drogą Finnair'a. Bardzo dobrze sobie radzi na tych rynkach i wiadome jest, że jeżeli na wschód, to właśnie z nim. Niestety LOT oferuje tylko PEK i to nie codziennie. I szybko to się nie zmieni.
zapraszam Finnair do GDN - może tym razem lepiej by im poszło ?