Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_b641f
2014-03-03 09:05
ENT dalej ma się dobrze, zwłaszcza we Francji. A jeśli chodzi o B767 to zobaczymy. Plotek było już tak dużo że jak zobaczę na własne oczy to uwierzę.
gosc_d7d64
2014-03-02 22:53
enter stracił kontrakt francuski?
czyzby libacje w hotelach przelały czare goryczy?
gosc_63a6f
2014-03-02 14:41
teraz są to już tylko loty ad-hoc i już niedługo, co się stało? Porazili kontrahentów fenomenalną jakością swoich usług :-)
gosc_62bf8
2014-03-02 13:06
gosc_b7913: Co ty opowiadasz??!! Przecież cały czas latają z Francji (teraz można zobaczyć na data.flight24.com historię np. SP-ENA czy SP-ENW)
gosc_b86e9
2014-03-02 00:51
A co się w tej Francji wydarzyło?
gosc_b7913
2014-03-02 00:24
Z Francją ENT zakończył już swą przygodę, dosyć gwałtownie
gosc_2cefe
2014-03-01 23:12
Brawo Enter! Polaniecki ma jednak łeb do interesów, uważam że ENT jest świetnie prowadzone - rozwój jest stabilny i zauważalny, ale nie na tyle dynamiczny żeby się "przejechać" - a nie jeden przykład takiej linii czarterowej mieliśmy. Bardzo mnie też cieszy fakt ich rozwoju w innych krajach Europy, nawet na tak bogatym rynku jak Francja czy Norwegia.
Od kiedy KTW maluje samoloty? na malowanie najbliżej latało się do Ostravy
gosc_d52f6
2014-03-01 03:52
Oby sie im udalo i to nie jeden tylko dwa!
gosc_ec264
2014-02-28 20:47
B767-300ER dużo szybciej można zapełnić niż B777 nawet w wersji -200, a zasięg równie wystarczający. LOT zrobił wiele kursów czarterowych, więc rynek jest - a może przez konkurencje loty będą po prostu tańsze. Pytanie tylko czy jedna sztuka wystarczy?
gosc_bd271
2014-02-28 19:25
kris_gw: może jest potencjał, ale czy aż taki, by zapełnić samolot taki jak np. 777? Poza tym 787 LOTu nie latają do Boliwii czarterów.
maciek_waw
2014-02-28 19:15
Podpatrzyli, że Dreamlinery przynoszą zyski na czarterach to starają się pozyskać jakiś szerokokadłubowiec. :) Myślę, że LOT powtórzy wypożyczenie B787 na zimę 2014/2015 dla polskich touroperatorów.
Mówicie o zapełnieniu, a zobaczcie ze w tym roku drelaminer non stop kursował dla rainbow i itaki, kierunki Meksyk , Boliwia, Dominikana , srilnaka , Wenezuela i. Tajlandia , no i jeszcze Enter woził pax 738 na phuket i spod Kenii , czyli potencjał w naszym rynku jest .
gosc_01697
2014-02-28 15:26
Small Planet to nie umie zagospodarować swoich 320 a rozgląda się za 332? ;-)
Brawo ENT, oby Wam wyszło!
gosc_19aa4
2014-02-28 15:12
fajnie by było, jakby też nazwali go Warszawa
gosc_b6207
2014-02-28 14:54
Myślicie ,że może latać na jakieś Tajlandie czy Dominikany....? Z pewnością jest w stanie zapełnić się cały np WAW KTW - greckie wsypy czy SSH bez problemu.
gosc_cad4b
2014-02-28 14:53
Bez kitu, z cala sympatia i sentymentem dla tej maszyny, ale A-330 bylby lepszym wyborem.
gosc_798f2
2014-02-28 13:42
do tych, co mówią o 777 w Enterze: A skąd znajedziecie tylu chętych, zeby zapełnić 777 z konfiguracją zapewne tylko Y (ewentualnie coś tam w W i reszta Y). 767 jest dobrym pomysłem, ale koniecznie w tym wieku ? Może na początek nie byłby to zły pomysł, bo w wielu liniach latają 767 w tym wieku.
gosc_67215
2014-02-28 13:01
I będą latać załogi LOTu - nadal mają uprawnienia na 767
osobiście uważam że to dobry wybór: najważniejsze że jest po przeglądzie D czyli niejako są dobre kilka lat do przodu. Poza tym baza serwisowa pod nosem, a i obciążenia miesięczne od lesora też będą zdecydowanie bardziej konkurencyjne niż na inny samolot.