Pierwszy A380 dla Skymark Airlines

Pierwszy A380 dla Skymark Airlines Airbus zaprezentował wczoraj (25.02) zdjęcie pierwszego A380 dla linii Skymark Airlines tuż po ukończeniu montażu końcowego. Jest to pierwsza maszyna SuperJumbo dla japońskiego przewoźnika, który łącznie zamówił sześć maszyn tego typu. Pierwsze maszyny A380 obsłużą połączenie z Tokio do Nowego Jorku (JFK). Linia nie wyklucza także użycia kolejnych samolotów tego typu na...
25/02/2014 00:28   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl 2014-02-26 13:50   
krzysiekl - Profil krzysiekl
w necie jest raport, wygląda bardzo dobrze, właśnie taka oferta jaką chcę a sądzę nie tylko ja.
zobacz link
krzysiekl 2014-02-26 13:34   
krzysiekl - Profil krzysiekl
te ceny poniżej to już w dwie strony!
krzysiekl 2014-02-26 13:33   
krzysiekl - Profil krzysiekl
Air Asia ma trzeba przyznać dobre ceny za swoją najwyższą klasę podróży.
4550PLN do Japonii, a nawet znalazłem 2050PLN za KUL-SYD. To jest podobno angle flat-bed nie wiem nie leciałem, w cenie jest chyba tylko jeden posiłek bez bajerów ale taka oferta wygląda rewelacyjnie. Leciał ktoś, testował w praktyce? Gdyby tak za 4000PLN z Europy do Azji w takich warunkach....;)
zobacz link
qbdel 2014-02-25 18:25   
qbdel - Profil qbdel
ta konfiguracja jest tym bardziej ciekawa i zagadkowa, jesli sie wezmie pod uwage fakt, ze skymark to w gruncie rzeczy linia typu low cost. ciekawe jak np rozwiaza problem lotow laczonych (jesli beda takie w ogole oferowac) z dolotem w ich 737-800 a la FR i pozniejszym lotem w business class.
marqoos_pl 2014-02-25 10:42   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Z klasą Premium będzie pewno podobnie jak jest to rozwiązane jak w Air Asia - czyli "trochę więcej" niż economy, by zachęcić "zwykłych pasażerów" do jedynie "niewielkiej dopłaty do luksusu" zamiast ich od razu wystraszyć.
krzysiekl 2014-02-25 10:24   
krzysiekl - Profil krzysiekl
ciekawe jakie będą ceny na klasę premium.
Bliżej klasy ekonomicznej czy bliżej klasy biznes:P
piotrek737 2014-02-25 09:52   
piotrek737 - Profil piotrek737
gosc_116c9: Samoloty z czterema silnikami nie potrzebują ETOPS'a. A same procedury ETOPS (Extended-range Twin-engine Operational Performance Standards) to zdolność samolotu do bezpiecznego powrotu/dolotu na lotnisko po zaistnieniu jakichkolwiek problemów, w tym m.in. długie zawroty wykonywane na jednym silniku powyżej 60 minut od najbliższego (odpowiedniego dla maszyny) lotniska. Taka sytuacja ma miejsce głównie podczas rejsów transoceanicznych.
gosc_116c9 2014-02-25 09:14   
gosc_116c9 - Profil gosc_116c9
Niech ktoś objaśni co to znaczy: "Dzięki A380 jesteśmy wolni od ograniczeń ETOPS".
gosc_c60ad 2014-02-25 09:13   
gosc_c60ad - Profil gosc_c60ad
do lmajchrowski: Kluczowe w w przekazie "greg0303" jest stwierdzenie "Na razie".
gosc_88f95 2014-02-25 08:59   
gosc_88f95 - Profil gosc_88f95
do Imajchrowski
U kolegi widzę są kłopoty ze zrozumieniem tego co się czyta
lmajchrowski 2014-02-25 04:53   
lmajchrowski - Profil lmajchrowski
greg0303: Od kiedy 450 miejsc to mniej niz 394 ??
greg0303 2014-02-25 01:31   
greg0303 - Profil greg0303
Bardzo ciekawa i komfortowa konfiguracja wnętrza - tylko 394 pasażerów (klasa biznes na górnym pokładzie, ekonomiczna plus na dolnym). Na razie najmniejszą ilość miejsc oferują A380 Qantas - 450. Tom Williams, wiceprezydent Airbusa ds. programów, mówił niedawno, że przewoźnicy byli zbyt hojni z przestrzenią wnętrza SuperJumbo i aby uzyskać niskie koszty operacyjne producent rekomenduje co najmniej 525 miejsc. Zdjęcie rozładunku Airbusa A300ST Beluga, który przywiózł statecznik pionowy A380 Skymark Airlines:
zobacz link
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy