Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_32e0c
2014-02-07 06:32
Mowienie o 737 z POZ w przyszlej siatce zimowej to wrozenie z fusow. Nie wiadomo, czy te 737 przetrwaja w rozkladzie. Z WRO LH planowala rejsy popoludniowe operowane przez A319, ktore w koncu zostaly zaminienione na dwukrotnie mniejszy CRJ700, mimo ze WRO od lat ma wiekszy potencjal od POZ. Tak wiec jeszcze zobaczymy jakie naprawde samoloty beda latac za rok.
LH może sobie pozwolić na takie zmiany bo dysponuje zróżnicowaną flotą samolotów o różnej wielkości. A jak frekwencja spadnie to wrócą do latania Bombardierami na tej trasie.
gosc_395ac
2014-02-05 17:55
Na szczescie ja nie kosztowalem nigdy "Spagetti ala POZ" poniewz zawsze mam ze soba kanapki z zoltym serem i jajka za twardo.
A tak na powaznie to cieszy polepszajaca sie pozycja Lufy w Poznaniu. Na wzrastajacej konkurencji LH - LO zyska portfel statystycznego pasazera!
gosc_076d5: wyluzuj, jedni mają spaghetti z groszkiem, inni kebaby z kukurydzą z puszki, inni barszczyk z pasztecikiem, taki lokalny klimat. A to że na mieście widać głównie młodzież wynika z faktu, że jest tu około 100 tys studentów. A klasa średnia która tu jest to raczej pracuje. A w przerwie na lunch lub po pracy też lubi zjeść tanio i dobrze, to Cię dziwi? A co do lotów - być może wieczorny rejs do Warszawy bardziej wypełniony, a pewnie do Frankfurtu rano bardziej pełny, bo więcej ludzi leci gdzieś dalej z przesiadką.
gosc_43df8
2014-02-04 21:34
shorty: a czemu nie dostali kart pokładowych już w GDN?
Nie wiem jak teraz ale kiedyś leciałem z GDN i koledzy mieli przesiadki na qatar w WAW i ..... Musieli wyjść z Okęcia i wejść raz jeszcze bo pani na tranzycie nie mogła wydać im kart pokładowych :) wiecieoze jak jest teraz ?
gosc_076d5
2014-02-04 19:24
solokhumbu: jestem w Poznaniu kilka razy w miesiącu i faktycznie, Poznań różni się znacząco od innych dużych miast w Polsce - mało klasy średniej, za to dużo gówniarzerii. Chyba w żadnym innym mieście w Polsce nie ma tylu spagetterii serwujących tanie kluchy z podłym sosem - to świadczy o sile nabywczej Wielkopolan niestety. Najwyraźniej studenci po wykształceniu się w większości uciekają z Poznania, skoro jakoś dominujący widok na poznańskich ulicach stanowią studenci, kibole Kolejorza i ludzie raczej średnio sytuowani, doprawdy nie wiem gdzie tu ten Men. Nawet poszanowanie dla prawa, z którego poznańskie przez lata słynęło też już nie takie jak kiedyś. Od tego rozkładu wieczorem tuż po Locie do Warszawy odlatuje Lufa do FRA. Jakoś tak się dziwnie składa, że za każdym razem jak wracam do Warszawy to w samolocie sporo ludzi, a na lotnisku na Lufę zostaje czekać niewiele, raptem kilkanaście osób, gdzie jest zatem poznaniakom najbliżej? Chyba tylko do FR, ale do tego Men nie jest potrzebny...
gosc_a8fda
2014-02-04 17:56
gosc_b3e17: solokhumbu ma niby świętą rację, że zachodnia Polska jest mentalnie bliżej Niemiec niż Warszawy? To, że jest Ci po drodze bardziej Lufthansą niż LOTem nie świadczy o Twojej niemieckiej mentalności, tylko że Ci tak pasuje albo tę linię po prostu lubisz. Załóźmy, że lubię linie Swiss, więc mam mentalność Szwajcara?
gosc_1b93d
2014-02-04 16:48
Oh, jak mnie bawią te wpisy o "warszawskich" liniach lotniczych, pisane z pewnością prze jakiś pseudo-fanów lotnictwa, którzy pewnie nigdy nie lecieli samolotem... Ciekawe czy taki mieszkaniec Newcastle narzeka na "londyńskie" linie lotnicze (czyt. BA), które latają tylko i przez Londyn, albo mieszkaniec Berlina, że jak gdzieś dalej, to musi biedaczek lecieć tą wstrętną frankfurcko-monachijską Lufą, bądź Rotterdamu, że ten wstrętny KLM śmie się nazywać Royal DUTCH Airlines, jeśli taka TYLKO z Amsterdamu! Wyluzujcie i ouknijcie się w glowę! Na tym polega HUB. Port Przesiadkowy, czy jakokolwiek to zwać! I nie ośmieszajcie sie tymi wpisami, tylko zainteresujcie się trochę lotnictwem.
gosc_63d8b
2014-02-04 16:27
Jeśli wylecisz z dowolnego portu w Pl - czy to LO, czy LH, czy Mars Airlines :) - i tak te linie płcą portom opłaty lotniskowe, i tak paxy wydadzą kasę w kawiariach / barach lotniskowych itp. A mówienie o miejscach pracy to czysta hipokryzja - rynek próżni nie znosi i juz dziś tysiące Polaków pracują jako załogi w wielu obcych liniach. W czym - żeby nie było - nie widzę nic złego.
gosc_e0d78
2014-02-04 15:58
Mimo wszytsko wole via WAW zarabiaja polskie porty i mamy miejsca pracy w Polsce....
pozpiotr
2014-02-04 15:37
cool :) w koncu jakies pozytywne info z pozka
gosc_146bc
2014-02-04 15:16
solokhumbu: jeśli nie chodzi Ci o wywyższanie się albo poniżanie to po co piszesz kolejny raz o różnicy mentalności? Nawet jeśli takowa istnieje (z czym się zresztą nie zgadzam), to co według Ciebie z niej wynika w lotniczym kontekście, że piszesz już o niej kolejny raz? Nie zasłaniaj się proszę moją anonimowością, bo to nie mój problem, że redakcja na nią pozwala.
gosc_b3e17
2014-02-04 15:01
gosc_6527e: to Ty wyluzuj, solokhumbu ma świętą rację! Sam pochodzę z Opolszczyzny i też mi po drodze jest bliżej z Lufą niż jakimś tam LOtem, który po pierwsze zmusza ludzi lecących na Zachód do nadkładania czasu latając przez warszawę, a po drugie oferuje siatkę i serwis nieporównywalnie gorszy od Lufthansy. Wprawdzie POZ (bo o tym lotnisku ten artykuł) jest dla mnie ciut daleko, ale na pewno cieszy rozwój LH kosztem warszawskiego przewoźnika "narodowego".
solokhumbu
2014-02-04 14:57
Gościu - nie piszę o wyższości czy niższości, a jedynie o fakcie historycznym. W samym POZ i aglomeracji to ok. 22-24% populacji. Jeśli poczułeś się wywyższony / poniżony - Twoja sprawa. A jeśli chcesz ze mną (czy kimkolwiek) toczyć dalsze dyskusje - zaloguj się, chcę wiedzieć z kim piszę ja i inni użytkownicy tego forum
gosc_6527e
2014-02-04 14:11
solokhumbu: kolejny raz piszesz swoje rewolucyjne spostrzeżenia na temat germańskiej mentalności mieszkańców zachodniej Polski. Wyluzuj tudzież wrzuć swoje spostrzeżenia na onet - tam bardzo lubią dyskusje o wyższości i niższości mieszkańców poszczególnych regionów. A tu się tylko ośmieszasz.
gosc_4553d
2014-02-04 13:44
Fajnie, ze do FRA bedzie latac wiekszy samolot. A co do LH to czesto sie na niej wiesza psy, narzeka i miesza z blotem. Fakt jest, ze na dzien dzisiejszy maja jeden z najlepszych serwisow z europejskich przewoznikow. Latam z nimi czesto sluzbowo jak i prywatnie i jeszcze nigdy, nawet w "awaryjnych" sytuacjach sie na Lufce nie zawiodlem.
We FRA tez sa bezplatne automaty :)
Jednak 83 zł :P A z napiwkiem 90. Ale i tak nie sądzę, aby była to wysoka cena za dobre jedzenie.
Ja tam też lubię wypić darmową kawę, kakao lub herbatę z automatu w Monachium na lotnisku.