gosc_8f3f9
2014-01-17 21:54
Humbak: wsrod linii na dorobku w walce o przetrwanie mozna znalezc pokazna kolekcje roznych linii europejskich, nie tylko LOT, ale takze Alitalie (ktora jest w tym stanie prawie tak dlugo jak istnieje), Finnair, SAS czy Austrian. Poza tym, gdyby dzialaly w takich samych warunkach rynkowych jak LOT, czyli przy duzej konkurencji low-costow oraz w warunkach otwartego nieba i braku mozliwosci nieograniczonej protekcji ze strony wladz, w tym gronie znalazlyby sie pewnie takze linie typu Turkish czy LAN. A co byloby z Ryanairem gdyby nie mogl otrzymywac zapomog od regionow i lotnisk regionalnych z ambicjami lotnisk ponadregionalnych?
adamlubin
2014-01-17 20:00
Można jeszcze dodac że UE nie pozwala otwierać Lotowi nowych połaczeń także SIN odpada na jakis czas.
Wsadzanie LOTu do jednego worka z potentatami światowymi jest raczej wyrazem albo braku wiedzy podstaw rynku lotniczego, albo pomieszania wszystkich klepek. LOT obecnie jest na dorobku unijnym w swojej walce o przetrwanie... jakby kto zapomniał.
gosc_ca366
2014-01-17 12:52
BA/AA/IB daje 100% mil na każdym locie economy...
krzysiekl
2014-01-17 10:48
acha i mile naliczanie za każdy lot, w wysokości co najmniej 50%:P (tak jest w Emirates) oraz program rodzinny (możliwość gromadzenia mil na jednym koncie w wysokości np. 80% tego co by się dostało). to tyle założeń idealnego programu:P (Ethiad jest blisko)
krzysiekl
2014-01-17 10:43
Gdyby LOT latał do SIN i oferował przesiadki w ramach partnerstwa z Singapore Airlines to nie powiem byłaby to niezła alternatywa i Emirates i Qatar musieliby się nieźle pilnować a konkurencja byłaby ostra...(więc ryzyko jest). Do tego jakiś program lojalnościowy LOTu własny, nastawiony pod osoby które nie latają aż tak często jak tego wymaga M&M (gdzie np. stawki na statuty są strasznie wysokie, gold wymaga dwa razy więcej mil niż np. w Emirates) a którego głównym elementem przyciągającym latających rzadziej byłyby nie wygasające mile i jak najniższe dopłaty za mile-nagrody oraz dobra dostępność nagród podwyższenia klasy podróży na lotach własnych.
Teraz LO mogło by się podłączyć do takiego sojuszu i było by git:) Trzy kontynanty i trzy linie. Ale to raczej marzenia... A malowanie All Blacks Air New Zeland jest bez kitu najlepsze.
gosc_bae03
2014-01-17 09:33
Ja juz jestem na koncu swiata pozdrowienia z Australii
może będą fajne promocje teraz na koniec swiata , bo dalej to już się chyba nie da.
gosc_a13de
2014-01-16 17:37
Bardzo dobra decyzja. Obie linie są w Star Alliance i rozszerzona współpraca zapewni im większe udziały w rynku przewozów lotniczych. Qantas i Emirates zjednoczyły swoje siły, więc Singapore i Air New Zealand zadbały o swoje interesy w regionie. P.S.: Moje ulubione malowanie ANZ powyżej: B777 All Blacks.
gosc_41c4f
2014-01-16 17:16
Chyba taka mała odpowiedz na niedawno podpisaną współpracę między Emirates a Qantas.