Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_c2043
2014-01-14 02:20
Gdyby podsumowac koszty użyczenia to lepiej było LOT-owi nie udostępniać maszyn, tylko po prostu pieniężną równowartość kosztów tych użyczeń i zamawiania specjalnych naklejek zsumować i przekazać celowo - konkretnemu szpitalowi na konkretny sprzęt bez zakichanej WOŚP. To miałoby większy sens. A tak - samolot był używany bez sensu. Teraz te serduszka mogą sobie zostać. Taka ciekawostka, ładnie wygląda, obcokrajowcy sobie popatrzą.
@tamibe: Sp-LRB przechodzi przegląd serduszek żeby się nie zaczęły odklejać po kolejnym locie.
Coś nasz orkiestrolot LRB odpoczywa 3 dzień.
gosc_12e80
2014-01-13 17:21
Czy ktoś to podliczył ile LOT wydał na "orkiestrolot" w tym roku oraz w latach poprzednich?
gosc_33950
2014-01-11 11:36
goSC_a539a Twoja wypowiedż skłania do głebszego zastanowienia się nad tym natchnionym mesjaszem. Ale to nie na tym forum
gosc_a539a
2014-01-11 11:08
@tamibe: "...a to już jest coś"...phi...aleś wymyślił... "coś" czyli co? Konkretnie: co? Bo ja na razie widzę same koszta przewyższające to co ta naciągana orkiestra może uzbierać. Ja sobie nie życzę dopłacać z podatków do wątpliwej imprezy. Jak się chce kupić sprzęt medyczny- można to zrobić bez wywalania na to dwudziestokrotności zebranych środków. J.O. udaje natchnionego mesjasza, a idioci wyją z zachwytu.
gosc_d4d62
2014-01-11 10:43
Akcja owsiaka nie ma sensu, o przepraszam: ma sens jedynie dla niego samego. On się już upaja własną wielkością w sposób niesmaczny. Natomiast organizacja całości i koszty z tym związane są tak duże, że mogliby te pieniądze od razu przeznaczyć na sprzęt i wyszłoby korzystniej. Sztuka dla sztuki. Podatnicy dokładają około 1.700 milionów, zeby można było pozbierać 50 milionów. Takie są proporcje. Idiotyzm jakiego świat nie widział. Poza tym poczytajcie skąd wziął się Owsiak i z jakiego środowiska się wywodzi - z jakiego resortu. I wszystko będzie jasne.
Super pomysł z tymi serduszkami. To jest akcja made in Poland i jest się czym chwalić . Po za tym Dreamek wygląda oryginalnie i będzie wzbudzał ciekawość a to już jest coś!
@gosc_5d8a7: pelna zgoda. Niech zatem "specjaliści" od PR z LO (vide gosc_7362a) sie pouczą. Ale nie tylko "trochę", bo to nie wystarczy.
gosc_5d8a7
2014-01-10 12:22
@ gosc_7362a : ale LOT wspiera tę "Orkiestrę" w bardzo oryginalny sposób: oni nie wrzucają nic Owsiakowi do puszki, tylko palą swoją kasę na oczach całej Polski, która ich wspiera podatkami. Które chore dziecko albo który emeryt zyska choćby 10gr na tym, że Pan Prezes oklei sobie samolot? Ale to już i tak postęp, bo w ubiegłych latach oddawali samolot na cały dzień Owsiakowi do dyspozycji. Łącznie z paliwem, załogą, handlingiem, cateringiem etc. A potem na koniec roku płakali, że jest strata, bo jest kryzys w lotnictwie światowym...
gosc_ef728
2014-01-10 10:54
malkontenci i jak już napisano "wielcy znawcy i specjaliści"... zacznijcie jeszcze marudzić, że przez naklejki Dream spala więcej... naprawdę sami eksperci co to lotnictwo znają z fotela pasażera.
gosc_1ed19
2014-01-09 20:46
Co innego dać dwa bilety na licytację (tutaj jest PR i się mogę z tym zgodzić). A co innego wydawać kasę żeby tylko tak oszpecić samolot. Wydaje się Wam że ktokolwiek poza Polakami wie co to jest WOŚP? No bez jaj! Chyba już Mikosz rozmarzył się o tym AEA, a powinien na LOTcie skupić!!!
gosc_07069
2014-01-09 20:37
gosc_7362a - przyłączam się!
nie pozostaje nic innego jak zacytować gosc_7362a
'No rewelacja! Teraz słynni "specjaliści" od lotnictwa z forum portalu pasazer sa rownież "specjalistami" od marketingu i reklamy! Koń by się uśmiał! Jakoś 747 LH latał po całym świecie oblepiony gumowymi misiami a A319 BA nadal jest pomalowany w złote pióra. Nie wspominając o samolotach Alaska Airlines jako latające ryby czy Jal, Ana, Eva Air w Hello kitty i Pokemony! Cały lotniczy świat mowi i tych samolotach, portale fotografują, zamieszczają, świetna reklama dla firmy. A dodatkowo LOT od lat wspiera WOŚP i chwała mu za to! Dzięki sprzetowi z orkiestry temu moja córeczka żyje! Brawo LOT. I niech "specjaliści" sie trochę pouczą.'
@gosc_f0403: wizerunek firmy zawsze warto ocieplac, jaki by tam on nie byl. Na podstawie opublikowanych do tej pory danych trudno wnioskowac od "drastycznym" zmniejszaniu strat, zreszta za wczesnie na to bylo. Ale wizerunek firmy to nie tylko dane ksiegowe i klasa business - to rowniez obsluga pasazerow, nadete CC spedzajace wiekszosc czasu na swoich siedzeniach, brak platnego cateringu po pierwszych z kilku rzedow, a takze wyrazajaca samozadowolenie kadra kierownicza i pracownicy dzialu PR, rowniez ci piszacy na forach.
gosc_f0403
2014-01-09 18:16
Ciekawe o jakim wizerunku pisze kolega? Jakos biznes klasa w 787 jest świetna, wygrała nagrodę Luxury Brand, firma wozi coraz wiecej pasażerów, drastycznie zmniejsza straty - dla mnie wizerunkowo nie ma nic do zarzucenia. A jeśli wspiera akcje takie jak ta, to super.
gosc_7362a
2014-01-09 18:14
No rewelacja! Teraz słynni "specjaliści" od lotnictwa z forum portalu pasazer sa rownież "specjalistami" od marketingu i reklamy! Koń by się uśmiał! Jakoś 747 LH latał po całym świecie oblepiony gumowymi misiami a A319 BA nadal jest pomalowany w złote pióra. Nie wspominając o samolotach Alaska Airlines jako latające ryby czy Jal, Ana, Eva Air w Hello kitty i Pokemony! Cały lotniczy świat mowi i tych samolotach, portale fotografują, zamieszczają, świetna reklama dla firmy. A dodatkowo LOT od lat wspiera WOŚP i chwała mu za to! Dzięki sprzetowi z orkiestry temu moja córeczka żyje! Brawo LOT. I niech "specjaliści" sie trochę pouczą.
gosc_c261f
2014-01-09 14:29
sorry mają długi przynoszą straty i pajacują - nie kumam trwonienia kasy , wizerunek mają jaki mają coraz bardziej spadają na dalsze pozycje
infomodlin
2014-01-09 12:04
sauvi@ szukają najemców na kolejne 787 :)
ciekawe jaki jest % tranzytowi spoza Polski
może ktoś wie ?