Czy zakaz anulowania nie jest związany z praktykowaną kiedyś zasadą latania na dwóch biletach z czego na jednym leciało się tam a na drugim z powrotem i wychodziło taniej niż na jednym bilecie?
gosc_3e75e: no właśnie tak się składa, że taki RyanAir i inni po skasowaniu lotu i (jak zwykle) olaniu swoich pasażerów namiętnie odmawiało pokrycia kosztów podróży pociągiem czy autokarem, twierdząc, że ta forma transportu oferuje warunki podróży nieporównywalne do podróży samolotem w klasie ekonomicznej. Myślę, że ta kwestia powinna być raz na zawsze wyjaśniona w formie rozporządzenia
gosc_3e75e
2014-01-07 16:16
@banan86 normalności? pokaż mi normalność w PKSie albo PKP. najlepiej dojechać linie a przy następnych poprawkach wprowadzić np. w przypadku opóźnień powyżej godziny jednego agenta obsługi naziemnej na pasażera, co by się PAX nie nudził...
transport alternatywny jest zwykle organizowany przez przewoźnika i to on ponosi koszty, chyba, że sam decydujesz się na inną formę transportu niż zaproponowaną przez przewoźnika.
Wkońcu jakaś normalność! Przydałoby się jeszcze sprecyzowanie co znaczy "transport alternatywny" w sensie, żeby raz na zawsze wyjaśnić czy linie lotnicze mają płacić za podróż transportem naziemnym
krzysiekl
2014-01-07 13:43
bedzie dotyczyc takze polaczen miedzykontynentalnych? i takze przesiadek? bed emogl kupic bilet LHR-AMS-GRU i wsiasc do samolotu dopiero w AMS?
krzysiekl
2014-01-07 13:42
zakaz anulowania lotu powrotnego w przypadku niewykorzystania przez pasażera lotu "tam"? to zwiekszy atrakcyjnosc tradycyjnych przewoznikow, moze im nawet wyjsc na dobre....:P