greg0303
2014-01-14 00:55
The Space-Flex rear galley can provide additional room for further seats, as can slimmer seat design, but Airbus still needs to secure regulatory approval.
greg0303
2014-01-14 00:52
@gosc_b6F0c: Airbus executive vice president for programmes, Tom Williams. Airbus believes it might be able to find an alternative to pop-up overwing exits that will nevertheless allow the A320 to be certificated for 189 passengers. Exit limits restrict the A320 to a maximum of 180 passengers, but the airframer is looking to increase capacity to match that of the rival Boeing 737-800. The manufacturer
gosc_b6f0c
2014-01-13 21:51
@greg0303: skąd informacja o powiększeniu A320 do max.189 miejsc? Oficjalnie Airbus informuje jedynie o zmianach dla A321neo, która ma obejmować tzn. "Space-Flex aft cabin configuration" i pojemność do 236 miejsc.
W tej chwili do 189 miejsc ma B737-800, ale jest także 1,9m dłuższy od A320.
Natomiast A321 jest 2,4m dłuższy od B737-900 i w tej chwili częściej zamawiany niż jeszcze kilka lat temu, tym bardziej, że część linii wybiera go, jako zamiennik do starzejących się B757.
greg0303
2014-01-13 21:43
Ceny samolotów Airbusa na rok 2014:
zobacz link
greg0303
2014-01-13 19:57
Airbus chce zwiększyć produkcję maszyn serii A320 do 50 sztuk na miesiąc, jeszcze przed zmianą na wersję neo. Dodatkowo producent chce certyfikować swój model A320 na 189 pasażerów modyfikując wyjścia awaryjne na skrzydłach (obecnie maksymalna pojemność A320 to 180 pasażerów). Trwają rozmowy z odbiorcami A350-800 i Airbus przedstawił kilka możliwości: zamianę na większy model A350-900, produkcję A350-800 w niezmienionej wersji lub w wersji nieco większej, ale o mniejszym zasięgu. Po zmianie zamówienia American Airlines z wersji A350-800 na -900, producent miał zamówionych 61 sztuk A350-800, między innymi od Hawaiian Airlines, Aircraft Purchase Fleet, Asiana Airlines, Yemenia i Aeroflotu.
gosc_c9919
2014-01-13 13:20
1503 zamówienia Arbuza. Brawo!!!
gosc_61753
2014-01-13 09:41
Ciekawe czy dzisiaj o 11:00 Airbus potwierdzi te dane.
A w sprawie "Airbus dla LOT" to na razie marzenia - niech najpierw LOT stanie na nogi, zacznie zarabiać i dobrze wykorzystywać B787.
gosc_c40a2
2014-01-12 17:50
Przecież Arbuz dopiero jutro ogłosi podsumowanie 2013.
greg0303
2014-01-11 23:33
Ilość dostaw/zamówień Airbusa i Boeinga w zeszłym roku bardzo podobna. A330 zyskał wielu odbiorców dzięki opóźnieniom B787. Wygląda na to, że B787-9 wejdzie do serwisu parę miesięcy wcześniej niż A350-900. Nowa generacja B777 wygląda bardzo obiecująco i będzie produkowana w okolicach Seattle. Ciekawe, czy ATR zdecyduje się na produkcję odrzutowców regionalnych. Bombardier oferuje już maszyny zabierające ponad 100 pasażerów: CS100/300. Nowa generacja E-Jetów Embraera też jeszcze nie rozwinęła skrzydeł.
gosc_19de1
2014-01-11 19:25
Airbusa fajnie ale ATR?! przecież on jest beznadziejny
gosc_163dc
2014-01-11 17:26
szkoda że LOT i eurolot nie kupuja airbusa lub atr.