solokhumbu
2013-12-21 09:18
No tak, dokładnie - większość pax w EK / QR czy teraz od kwietnia w Etihadzie poleci dalej niż tylko nad Zatokę. Zgoda! W moim poście chodziło mi o to, że popyt z samej WAW nad Zatokę (lub przez Zatokę) jest chwilowo zaspokojony. Pytanie, jak pójdzie nowemu Etihad Regional z POZ/WRO.
@solokhumbu: w przypadku linii z Zatoki chodzi nie tyle o polaczenia w ten region, co o podroze tranzytowe do Azji, Australii a takze Afryki. Niemniej jednak na razie hub jest w Berlinie i tak pewno przez jakis czas zostanie. Tym bardziej, ze chodzi nie tylko o WAW, ale o wzgardzone przez LO regiony: POZ, WRO, z czasem byc moze inne.
solokhumbu
2013-12-18 09:07
Gosciu: ale po co WAW? SkoroEK nie zwiększa maszyny, QR też nadal lata na A320, oznacza to, iż popyt na połączenia ze stolycy nad Zatokę jest zaspokojony. Poza tym już niebawem część pax do Adu Dhabi poleci via TXL / BBI dzięki nowym połączeniom Darwin vel. Etihad Regional :)
marqoos_pl
2013-12-17 23:50
Erywań będzie z pewnością popularny dla pasażerów tranzytowych z USA, którzy dotychczas mieli opcje przez Moskwę, Paryż czy (chyba) Warszawę, ale z jakimś długim oczekiwaniem. Również Armenia ma kontakty na przykład z Indiami, gdzie Etihad ma doskonale rozwiniętą siatkę połączeń (a będzie miał więcej po pełnym włączeniu Jet Airways do swojej sieci).
gosc_6c3ba
2013-12-16 22:13
Już zamiast Erywania by spróbował latać na A320 cztery razy w tygodniu do WAW - na pewno miałby zapełnienie w 80-90%