Norwegian: Z Warszawy do Madrytu

Norwegian: Z Warszawy do Madrytu Linie Norwegian uruchomią nowe połączenie z Warszawy do Madrytu - wynika z systemu rezerwacyjnego przewoźnika. Pierwszy rejs z lotniska Chopina do stolicy Hiszpanii został zaplanowany na 3 czerwca 2014 roku.Warszawa - Madryt (-2---6-) Rejsy będą się odbywały dwa razy w tygodniu: we wtorki oraz soboty. Samolot będzie startował z Madrytu o godzinie 9:00, w Warszawie...
11/11/2013 14:51   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_b4fe7 2013-11-19 16:57   
gosc_b4fe7 - Profil gosc_b4fe7
Wizz do MAD będzie latał, ale już z WMI i to niebawem.
gosc_42697 2013-11-19 15:51   
gosc_42697 - Profil gosc_42697
Jak jeszcze z WAW Wizz zacznie latać do MAD, to na pewno LOT z tej trasy zniknie.
gosc_d5e9a 2013-11-17 13:57   
gosc_d5e9a - Profil gosc_d5e9a
to jeszcze KTW
gosc_1efbd 2013-11-15 09:22   
gosc_1efbd - Profil gosc_1efbd
Gośc_15837 popieram. Ględzą jak stare dziadki, co by było, gdyby było. Większość z nich ma urojenia. A to będą odwoływać zarządy, innym razem wydawać pozwolenia na budowę nowych lotnisk, likwidować LOT, itp. Wyobrażnię maja bujną, ale całkowicie oderwaną od rzeczywistości. Pozdrawiam wszystkich GLĘDÓW.
gosc_15837 2013-11-14 23:46   
gosc_15837 - Profil gosc_15837
Przyznam, ze chwilami niedobrze mi sie juz robi jak czytam te wypociny o tym kto z kim walczy, kto polegnie, kto zwycięży. To jest biznes i jest na rynku konkurencja, ale popukajcie sie trochę w głowy, domorosli specjaliści, firmy, także lotnicze nie sa armiami na polu bitwy, a po prostu starają sie osiągać jak największe zyski. I wcale nie musi byc to wojna, jak sie wam wydaje.
gosc_9fb8f 2013-11-14 20:37   
gosc_9fb8f - Profil gosc_9fb8f
do banan86 nie trzeba pracowac dla wizza zeby widziec ze przegrywa z fr. sa dostepne statystyki za pazdziernik wizza w wmi 2012 i pazdziernik 2013 w waw zawsze mozna to porownac. a poza tym mozna takze porownac te 130 tys fr w pazdzierniku 2013 w wmi z wynikami wizza w tym samym miesiacu w waw
kiwas32 2013-11-14 09:05   
kiwas32 - Profil kiwas32
gosc_4eedf: "Operuje z okęcia za bilet za 350-400." - Na niektórych kierunkach takie ceny można znaleźć też u przewoźników tradycyjnych. "A nikt nie będzie oszczędzał na locie 100pln by potem płacić za dojazdy do wmi." - a w innych panstwach w 95% W6 korzysta z lotnisk oddalonych, czemu tak nie robią ankiet wśród pasażerów, czy nie wolą latać czasem z głównych? Hipokryta z Ciebie, czyli nie ma sensu żebyś płacił za dojazd do wmi ale za dojazd do luton czy beavius czy trop czy chaerloi już zapłacisz? Gdzie tu logika?
gosc_9a740 2013-11-14 09:02   
gosc_9a740 - Profil gosc_9a740
Dokładnie-widać więcej tras Vuelinga, Norwegiana- więc takie LCC bardziej premium i są w stanie załatać miejsce po ultra LCC typu W6, więc nawet jeśli odejdą do WMI to straty nie będzie i zarząd Chopin Airport nie będzie aż tak zabiegał o pobyt W6 w WAW. Każda kolejna trasa tych czy podobnych linii będzie w Warszawie działała na korzyść lotniska i na niekorzyść W6. @zenek767- po pierwsze Ryanair ma 500 mln ale
gosc_9897d 2013-11-14 08:58   
gosc_9897d - Profil gosc_9897d
Po pierwsze to przewoźnik decyduje z którego lotniska lata, LCC jeśli by chciały to by latały z CDG, MUC czy też DUS. Po drugie latanie z WAW jest tańsze niż np latanie z STN. Po trzecie W6 ma znacznie tańszy i większy bagaż rejestrowany. Po czwarte nikt z północno-zachodniego Londynu nie będzie jechało do STN tylko zawsze wybierze LTN. Po piąte taniość FR to mit. Po szóste większość oferowanych tras W6 jest różna niż FR. Po szóste władze lotnisk już nauczyły się, że posiadanie samego FR to jest ślepy zaułek.
gosc_4eedf 2013-11-14 08:49   
gosc_4eedf - Profil gosc_4eedf
W6 jest linią dopasowana idealnie dla warszawskiego mniej zamożnego klienta. Operuje z Okęcia a bilet za 350-400 PLN to dobra cena. A nikt nie będzie oszczędzał na locie 100pln by potem płacić za dojazdy do wmi. Nie ma sensu. Korzystajmy póki są na waw
kiwas32 2013-11-14 08:19   
kiwas32 - Profil kiwas32
b737800: bo zarząd okęcia musiał się ratować Wizzem, żeby spadki na okęciu były mniejsze, dlatego im dali zniżki. Gdyby mieli jeszcze kilku przewoźników, którzy lataliby chociaż częściowo dziure po W6 to nie mamiliby W6 znizkami. PPLowi nie zależy na obsłudze W6 w WAW ale chwilowo taki stan się utrzyma, w długim okresie wszystko wróci do normy. Dlatego tak jak pisałem w przyszłym roku wchodzi do WAW trochę przewoźników, żeby załatać dziurę po ewentualnym odejściu W6 do modlina.
wersatis 2013-11-14 00:06   
wersatis - Profil wersatis
Miło, że kolega chętnie dopłaci za odlot z Warszawy. Pytanie czy W6 znajdzie dostatecznie dużo osób chętnych płacic więcej za taki standard? Jedno to jest deklarować korzystanie z WAW, a drugie to korzystanie z WAW. Dużo osób deklaruje ale większość wybiera tańszy Modlin. Cena Czyni Cuda.
zenek767 2013-11-13 23:41   
zenek767 - Profil zenek767
Prawda jest taka, że Wizzair jest za mały i za biedy na bezpośrednią walkę z FR. FR mając 400 mln $ zysku jest w stanie latać za 15 PLN naprawdę długo z WMI..... Moim zdaniem Wizz postapil bardzo rozwaznie zostajac w WAW. Postawili na klientow z wyższej półki. Osobiscie wole doplacic 80 PLN i poleciec do/z miasta. Ponadto jak ktos zauwazyl WMI to KURNIK , ktory z ledwoscia odprawa 6 polaczeń =/- 30 min.....
wersatis 2013-11-13 22:54   
wersatis - Profil wersatis
Dokładnie Wizzair "robi w gacie" na myśl o konfrontacji z Ryanairem. Wie, że na trasach na których jest FR nie ma najmniejszych szans, bo jest znacznie droższy. W6 szuka teraz sposobu, aby uciec strefy rażenia FR. Stąd WAW, a niedługo może LCJ jak ceny w stolicy podskoczą. W6 szybciej czy pózniej będzie musiało oddać stołeczny rynek FR.
usuniety 2013-11-13 22:12   
usuniety - Profil usuniety
kiwas32: piszesz: "Chopin nie chce obsługiwać takich linii, bo dla nich powstał m.in. Modlin". To w takim razie nasuwa mi się jedno pytanie do Ciebie: dlaczego jak lotnisko Modlin zostało otwarte ponownie, dlaczego zarząd PL Warszawa Okęcie nie powiedział W6: Panowie, dla was jest miejsce na lotnisku w Modlinie. Dziękujemy wam za współpracę, ale musicie się przenieść do WMI. Lotnisko WAW nie chce lowcostów u siebie". Dla mnie to brzmi jakby Wizz Air "robił w gacie " na myśl o przenosinach do WMI i o konkurencji z FR. Wiem, że chodzi o pieniądze, ale czy są jakiejś inne powody?.
kiwas32 2013-11-13 21:42   
kiwas32 - Profil kiwas32
gosc_68d43: problem tylko w tym, że Wizz nie pasuje do przyjętej przez PPL strategii rozwoju lotniska chopina, wg. której to lotnisko obsługuje tradycyjne linie lotnicze i tzw. lepsze low costy. Własnie typu Norwegian czy Vueling. Tak czy siak będzie parcie na odejście Wizza do modlina. Wizza to drugi Ryanair kojarzy się z bylejakością i tandetą a z tego co wiem w długiej perspektywie Chopin nie chce obsługiwać takich linii, bo dla nich powstał m.in. modlin.
gosc_68d43 2013-11-13 20:40   
gosc_68d43 - Profil gosc_68d43
@kiwas32
W przyszłym roku w WAW będzie otwarcie nowej części terminala i PPL z chęcią przystaną na to aby W6 dalej operował z głównego lotniska w stolicy. Pytanie czy W6 będzie chciał płacić wyższe stawki w WAW gdyż w WMI będzie już CAT II, a to jest zasadniczy warunek posiadania bazy w WMI. Ponadto jeśli FR otworzy w WMI bazę na 3 samoloty i dodamy do tego 3 samoloty W6, to porannych wylotach zrobi się naprawdę tłocznie, wręcz na granicy pojemności stery airside :/
usuniety 2013-11-13 19:10   
usuniety - Profil usuniety
kiwas32: W6 nie zamknie Warszawskiej bazy (WAW lub WMI kiedyś), bo wie jak dużo straci na rzecz FR.
kiwas32 2013-11-13 18:24   
kiwas32 - Profil kiwas32
gosc_66254: twoja wiara w ten szajs jest zaskakująca. W6 ma cie gdzies pójdzie tam gdzie jest taniej. Strategia długookresowa przyjęta przez PPL nie zaklada obsługi takich przewoźników jak wizzair na okęciu. Zatem jak nie wróci do modlina to dokąd pojdzie? Innym wyjściem jest zamknięcie warszawskiej bazy.
gosc_5abc1 2013-11-13 18:13   
gosc_5abc1 - Profil gosc_5abc1
Śmieszą mnie te komentarze mądralińskich znawców marketingu, kto i gdzie lata oraz z jakiego lotniska WAW WMI wszystko jedno skąd! Zrozumcie fachowcy od komentarzy, że każdy lata tam skąd chce latac i mu sie to opłaci! Wiec kiedy skończy sie opłacać to zwiną interes zarówno RYAN jak i W6 i nieważne czy bedzie to WAW czy WMI. rynek wymusi zmiany a nie wasze pobożne życzenia!!!
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy