Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_2c14a
2013-11-03 12:25
Nie straszcie upadkiem Lotu bo jesli takowy nastapi to ktos wykupi cala mase po Locie i powstanie Air LOt albo cos podobnego i bedzie zarzadzal tym co pozostanie sloty itd. Nie bedzie miejca do zagospodarowania po Locie dla Wizza na Okeciu.
gosc_70402
2013-11-03 11:54
Ja jak i 80% pasażerów mając lot z WAW droższy o 30zł niż lot z WMI bez wiekszego zastanowienia wybierze W6. W dodatku mając kartę Citi Wizz i WDC i tak będę miał tańsze bilety w W6 niż w FR.
Jest dużo pasażerów dla których liczy się wygoda i wola latać Wizzair z Okęcia. Jak Ryanair latał z Okęcia cześć pasażerów AerLingusa na trasie do Dublina się do nich przesiadła a gdy Ryanair wrócił do Modlina ci pasażerowie ponownie wrócili do Aer Lingusa
kiwas32 może łaskawie wyjaśnisz co takiego śmiesznego jest w tej tezie.
gosc_adda1
2013-11-03 10:04
@Czy to tak ciezko zrozumiec, ze W6 wczodzac do WMI bedzie musialo obnizyc cene biletow duzo bradziej niz warte sa znizki w WAW. Co z tego, ze beda mieli 30zl mniej przy oplatach na jednego pasazera, skoro srednia cene biletu beda musieli obnizyc o 50. Zwyczajnie latanie z WAW W6 bardziej sie oplaca. Gdyby nie bylo FR, to pewnie W6 by sie przenioslo. W tym przypadku znizki nie sa najwazniejsze.
@kiwas32 zamiast zarzucac komus wyglaszanie smiesznych tez sam pomysl troche. W lotnictwie NIE MA JEDNEGO czynnika, ktory by decydował o sukcesie. Pisanie, ze W6 na pewna sie przeniesie na WMI, tylko dla tego, ze tam sa nizsze oplaty jest smieszne.
b737800max: przestań pisać ciągle te śmieszne tezy o konkurencji z FR. W6 wróci do modlina prędzej czy później, bo jest to lotnisko niskokosztowe i W6 jest przewoźnikiem niskokosztowym i nie będzie latać z drogiego okęcia kiedy skończa mu się zniżki.
usuniety
2013-11-02 23:59
michalb:W6 nie pójdzie do Modlina, W6 nie stać na wykrwawienie się w konkurencji z gigantem RYANAIR.
goscie czu uwazacie ze Wizzair sie przeniesie do Modlina aby konkurowac z Ryanair ?
gosc_52baa
2013-10-31 08:59
@kiwas32- to może nie wszystkie, ale tak jak W6 wcześniej podzielił np. BUD wykonywany z WAW a pozostałe loty z WMI, ale obecnie loty wykonuje na tej trasie maszyna z BUD. Tych połączeń takich egzotycznych to można szukać ze świeczką-wschodnie np. Gruzja. Z kolei na Ukrainę wykonuje Wizzair Ukraine, więc tutaj spokojnie mogą przenieść się do WMI. Zobaczymy za jakiejś pół roku-będzie CAT II w Modlinie, zbliżać się będa do roku obowiązywania zniżek i co wtedy zrobią, ale mam nadzieję, że info się sprawdzi. W takim razie w WMI byłby niezły ruch-nawet jeśli od połowy 2014 W6 to i tak z 2 miliony pasażerów w skali roku.
gosc_d76e6: gość to byłoby bardzo trudne. Przenosiny do modlina oznaczają także przenosiny bazy. Nie da się wykonywać rejsów w sposób jaki piszesz, tzn rano realizować wyloty połączenia z WAW, w ciągu dnia z WMI i wieczorem ponownie lądować w WAW. Połączenia które nie są obsługiwane samolotami zbazowanymi w WAW/WMI mogą obsługiwać do WAW, z tym się zgadzam, ale samoloty które są zbazowane w WAW/WMI łączą się rotacjami, więc nie da się tego obsługiwać na dwóch lotniskach. Z tego co wiem to tylko połączenie do BUD jest obsługiwane przez samolot niezbazowany w WAW. Być może połączenie do TLV też będzie obsługiwane samolotem zbazowanym np w BUD. Jeżeli rotacja wyglądała by tak:: BUD - TLV - WAW - TLV - BUD to wtedy takie połączenie może być obsługiwane z okęcia. Generalnie TLV mógłby być obsługiwany z okęcia, reszta low costowych kierunków z modlina.
Oby tym razem zostali na dluzej.
przemolot
2013-10-30 13:59
Czytając niektóre komentarze, nie tylko w tym wątku, można dojść do jednego wniosku, znanego skądinąd: "nie będzie niczego".
gosc_d76e6
2013-10-30 11:57
@gosc_c3e4- o czym ty mówisz? Na Malpense latają z jednego kierunku a na Bergamo z pozostałych 17, ale twoim zdaniem ,,wybierają lepsze". Barcelona- latają owszem do BCN, ale Ryanair też tam lata. No i na 2 trasach latają do GIR. Odległość FCO a CIA jest na prawdę niewielka od centrum, więc to też słaby argument. Jakby latali np. zamiast na TRF do OSL czy nawet RYG to byłoby bliżej czy też zamiast BVA na ORL (jak Easyjet), ale tutaj widać dalej ,,jadą" po taniości. Co do tych pozostałych lotnisk to w takich małych krajach czy miejscach nie ma innych lotnisk i stąd latają na to ,,główne"- zupełnie jakby pisać, że ,,latają przecież do MAD" no tak, bo nie ma żadnego innego wyboru i Ryanair też tam lata. W6 pewnie przeczeka zimę i mgły w WAW i przed upłynięciem roku przeniesie się do WMI- będzie sprzedawał masę drogich biletów z WAW(no bo główne lotnisko, komfort i te sprawy) a niedługo po tym myk i przenosimy się do Modlina, kasę mają w kieszeni, pasażerów też i co? Ludzie zrezygnują? Nie, powiedzą, że zmieniła się polityka, że w trosce o portfele klientów i niższe opłaty idziemy do WMI. Ostatecznie może utrzymają bazę w WAW, ale po porannym wylocie trasy będą do WMI by na koniec dnia lądować w WAW.
gosc_c3e4a
2013-10-30 10:12
@gosc_0980f
Przecież W6 lata na główne lotniska, przykłady: MXP, FCO, BCN, LCA (główne lotnisko na Cyprze), HER (główne lotnisko na Krecie). Zresztą FR też lata na wiele lotnisk droższych niż WAW (pewnie większość).
gosc_0980f
2013-10-30 08:51
@gosc_11b2d dlaczego nie powinni się przenosić? WAW jest wyjątkiem kiedy latają z głównego lotniska bo i tak na pozostałych ląduje się na jakimś wygwizdowie, więc żeby byli konsekwentni musieli byc zmienić cały model biznesowy a na to się nie zanosi. Sporo jest też jest innych kierunków. Na niekorzyść W6 działa bardziej płatny mały bagaż, rozmiate dopłaty a przecież u konkurencji to jest w cenie a niedługo i drugi mały podręczny.
gosc_11b2d
2013-10-30 07:37
gosc_592dd, znowu ta polska zawisc i szydzenie z innych, byle im za dobrze nie bylo. Uwazam, ze W6 nie powinni przenosic sie do Modlina, powinni miec wprawdzie wyzsze ceny, ale dawac mozliwosc wyboru dla pasazerow. Ryanair dubluje wiekszosc polaczen wizzaira z warszawy, nie ma sensu by Wizzair latal wiec z Modlina. Jego atutem jest w tej chwili WAW. Jak wroca do Modlina to tylko kwestia czasu jak ich ryanair zniszczy i wszyscy szydercy beda mieli pozywke, ale potem okaze sie ze W6 odfruwa albo sie bardzo ogranicza na tym rynku, przez co ryanair winduje ceny, a obydwa lotniska traca kase. Czyli nikt by na tym niczego nie ugral. Ale promujcie dalej sztuczny podzial na linie godne latac z WAW i te niegodne
gosc_cafee
2013-10-29 23:36
Pod koniec sierpnia lecialem Vueling i jest BARDZO ( to nie jest jak Iberia ) ciasno.
NIE,dziekuje i wole latac LOT-em nawet jak jest drozej i musze placic dodatkowo za rezerwacje karta kredytowa.
gosc_beb84
2013-10-29 23:10
Dokopią LOTowi, bo Vueling też lata z T1 pomimo, że to low-cost. W systemie rezerwacyjnym nie ma jednak tras łączonych do innych miast Hiszpanii. Mam nadzieję, że szybko to poprawią.
Osobiście mam dobre wspomnienia, szczególnie gdy robią promocje "100.000 biletów w niższej cenie" :p No i można się odprawiać już podczas dokonywania rezerwacji, nawet pół roku wcześniej.
gosc_b2bec
2013-10-29 22:57
z radomiem bedzie podobie jak z Lublinem pewnie wyspy i norwegia pracownicze i mydlenie oczu o LH czy innych przewoznikach
gosc_52d53
2013-10-29 22:28
Dziwie sie ,ze sa jeszcze naiwni ,ktorzy mysla o sukcesie Radomia czy Gdyni .Prosze spojrzec na Lublin ,Lodz czy nawet Szczecin.Skad wiec przypuszczenia ,ze z Radomia beda wypelnione samoloty. Mrzonki i niezaspokojone marzenia lokalnych patriotow !