Ryanair wrócił do Modlina

Ryanair wrócił do Modlina Ryanair wrócił dziś (30.09) na lotnisko Warszawa-Modlin. Samoloty przewoźnika odleciały m.in. do Sztokholmu, Budapesztu, Frankfurtu-Hahn, Londynu Stansted, Dusseldorfu Weeze, Barcelony, Oslo oraz na Kretę.- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że możemy obserwować dziś start samolotów Ryanair z lotniska Warszawa-Modlin. Dzięki tym połączeniom pasażerowie mają dziś szansę...
30/09/2013 17:50   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_6ec29 2013-10-14 13:13   
gosc_6ec29 - Profil gosc_6ec29
A co było powodem?
fr-ops 2013-10-14 12:34   
fr-ops - Profil fr-ops
Nie usiadł róznież z Chanii (CHQ)
fr-ops 2013-10-14 12:33   
fr-ops - Profil fr-ops
Ach, jaki ten Modlin wspaniały, dzisiaj (14.10) znowu się zaczęło, nie usiadl Ryan ze Skavsty - poleciał do WAW.
gosc_0eb5c 2013-10-02 14:51   
gosc_0eb5c - Profil gosc_0eb5c
Patrząc na wyniki jakie notował w WAW w VIII to 4 tys przez 30 dni to wychodzi miesięcznie jakieś 120tysięcy i by się zgadzało.
gosc_ea5cf 2013-10-02 13:02   
gosc_ea5cf - Profil gosc_ea5cf
ponoc liczba odprawionych pasazerow 30.09
to 4068 :)
mietek 2013-10-02 11:53   
mietek - Profil mietek
Kiedy WMI poda statystyki za wrzesień? Mało mają do policzenia:)
gosc_403dc 2013-10-01 12:49   
gosc_403dc - Profil gosc_403dc
Modlin to przede wszystkim lotnisko dla Polski Połnocno Wschodniej. Dla Warszawy głównym lotniskiem jest Okęcie.
banan86 2013-10-01 11:57   
banan86 - Profil banan86
kiwas: tez zgadzam sie ze to zarzad Modlina schrzanil sprawe bo mieli spora szanse na zatrzymanie Wizza. A tak BTW: moja ulubiona linia jest Easy a nie Wizz ;)
krzysiekl 2013-10-01 11:28   
krzysiekl - Profil krzysiekl
@kiwas32
jak niczym jak w Warszawie lata z innego lotniska. to nie jest nic;)
dla jednych wada dla innych zaleta, zależnie od sytuacji.
krzysiekl 2013-10-01 11:28   
krzysiekl - Profil krzysiekl
w Londynie tez lata na inne lotnisko niż FR, też każdemu inne może pasować.
marcowy 2013-10-01 11:08   
marcowy - Profil marcowy
esay też nie lata wszędzie na główne, podobnie jak norwedzy
marcowy 2013-10-01 11:07   
marcowy - Profil marcowy
kiwas: bardzo proszę: FCN, BCN, TLV :)
kiwas32 2013-10-01 11:04   
kiwas32 - Profil kiwas32
kurczę miało być na lotnisku oddalonym nie docelowym. Sorry za tyle postów ale tu chyba nie da się edytować postów. :).
kiwas32 2013-10-01 11:03   
kiwas32 - Profil kiwas32
marcowy: i teraz zastanów się po co mi Wizz z okęcia skoro w kraju docelowym wyladuje i tak na lotnisku docelowym. Co z tego że w warszawie polecę z okęcia. Dlatego napisałem, że W6 musiałby wszędzie latać na główne lotniska, wtedy mógłby się odróżniać od FR a tak nie odróżnia się niczym.
kiwas32 2013-10-01 11:01   
kiwas32 - Profil kiwas32
marcowy: czy zostaną czy nie będzie zależeć tylko i wyłącznie od opłat na poszczególnych lotniskach. To jest kolejny mit, że W6 nie może operować z jednego lotniska z FR, bo operuje w bardzo wielu przypadkach z tych samych lotnisk. Nie wierzę, w żadne przeobrażenie się W6 w strone Easy jeta. Musiałby zmienić strategię wszędzie czyli np poprzenosić się na lotniska główne a na to się nie zanosi. Poza tym W6 podobnie jak FR nie oferują produktu to błędna teza. Produkt jako taki oferuje EZY, produkt jako taki oferuje np. Norwegian. FR i W6 oferują usługę i nic więcej. Produktu to te linie nigdy oferować nie będą.
marcowy 2013-10-01 10:54   
marcowy - Profil marcowy
kiwas: nigdy nie mów nigdy ;) - pożyjemy, zobaczymy. Tym bardziej nie wygrają w Modlinie - wojny cenowej z FR nie wygra chyba nikt. Ja osobiście nie miałbym nic przeciwko easy-bis. Moim zdaniem właśnie WIZZ zaczyna pozycjonować się wyżej - temu służy Okęcie, Budapeszt. Strona zobacz link epatuje cenami pod tytułem 19 zl za lot, przeciwnie, podkreślają swoje usługi "premium". Nie che dyskutować na temat rzeczywistej jakości tych produktów - jedynie z punktu widzenia osoby która liznęłą trochę marketingu staram się odczytywać ich bieżącą strategię. A to czy zostaną czy też nie będzie zależało od ich wyniku tych działań.
kiwas32 2013-10-01 10:54   
kiwas32 - Profil kiwas32
przemolot: na radom nie ma szans, to zupełnie rozmywałoby się ze strategią tej linii, radom jest za daleko. Raom ma szanse na 1-2 połączenia W6 ale nie realizowanie ich warszawskiej siatki połączeń stamtąd.
kiwas32 2013-10-01 10:47   
kiwas32 - Profil kiwas32
tutaj mogę jeszcze dodać, że jedną z przesłanek również było to, że zarząd modlina jednoznacznie stwierdził, że nie wypłaci Wizzowi odszkodowanie bo z ich punktu widzenia takie odszkodowanie dla tej linii się nie należy. To razem ze zniżkami na okęciu przeważyło szalę. Moim zdaniem to błąd. Zarząd modlina powinien rozmawiać z Wizzem o odszkodowaniu kiedy był na to czas. Bo przecież W6 ciągle dawał takie sygnały w strone zarządu modlina, że chcemy usiąść przy stole i porozmawiać na temat kwoty odszkodowania za zamknięte lotnisko. Gdyby tutaj zarząd modlina nie był uparty jak osioł i nie bujał w obłokach i stal na stanowisku "my odszkodowania nie zapłacimy a oni i tak do nas wrócą", to teraz notabene sytuacja mogłaby wyglądać zupełnie inaczej jeżeli chodzi o W6. Zarząd modlina się przeliczył i dostał kopniaka i to jest inna sprawa, że brak Wizza obecnie w modlinie jest w dużej części spowodowany postawą zarządu tego lotniska wobec tego przewoźnika. Z wizzem jako linią która miała umowę z lotniskiem w modlinie należało usiąść do stołu negocjacyjnego i nie iść w zaparte. A tak modlin jest po części sam sobie winien.
przemolot 2013-10-01 10:43   
przemolot - Profil przemolot
Pamiętajcie jeszcze o Radomiu. W momencie, kiedy wizzowi skończą się zniszko na Okęciu, niekoniecznie musi się przenosić do Modlina.
kiwas32 2013-10-01 10:39   
kiwas32 - Profil kiwas32
marcowy: ale właśnie problem polega na tym, że z FR nie wygrają na okęciu, bo klienci low costów w większosci nie są przywiązani do konkretnej linii lotniczej, tylko latają stąd skąd są tansze bilety. Wizzair nigdy nie będzie easyjetem, Wizzair jest kopią FR w 99% i nie uda mu się zbudować pozycji odróżniającej się w żaden sposób od FR. W6 nigdy nie pójdzie w stronę easy jeta. W dłuższej perspektywie Wizzowi skończą się zniżki na okęciu i będzie płacił pełne stawki dużo wyższe od tych w modlinie. W6 jest low costem więc patrzy tylko i wyłącznie na opłaty, nie na prestiż i nie na wygodę pasażerów jak próbuje wmawiać banan. Niestety taki wizerunek Wizza nie przejdzie. Tajemnicą poliszynela jest to, że okęcie nie chce mieć u siebie Wizza pod warunkiem, że będą zarządzać modlinem, wtedy podział będzie jasny low costy modlin, okęcie - tradycyjne linie lotnicze. Nie ma miejsca dla W6 na okęciu w długiej perspektywie czasowej zwyczajnie nie ma. Wizz będzie latać z modlina, jest tylko kwestią czasu od kiedy. Czy przyjdzie nam poczekać rok, dwa czy trzy lata.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy