gościu "dobrze że LOT nie ma airbusów to latające trumny, gdzie pilot nie ma nic do powiedzienia. Przykład wypadek Lufy w Warszawie 1993 !!" słaby przykład skoro jeden i to z początków programu ;]
gościu nie zrzucaj winy na omijanie procedur, tylko najpierw je poznaj. góry przepisów albo się wykluczających albo idących w dwa różne rozwiązania, etc. etc. lotnictwo opiera się obecnie na papierze, co jest niebezpieczną skrajnością
gosc_336fd
2013-09-30 13:21
Następny airbus ma kłopoty z podwoziem.Wcześniej THAI AIRWAYS I WIZZ AIR.Obecnie lotnictwo cywilne nastawione jest na komercję .Samolot ma lata.ć i zarabiać.Wszelkie procedury są omijane a pasażer lecący jest laikiem
ciekawe dlaczego nie woleli schować pozostałych. Wydaje się to bezpieczniejsze - przynajmije lądują na płasko.
to niebezpieczne, duzo bardziej niz ladowanie totalnie bez podwozia, np jak u kpt Wrony. BTW podobno juz nie pracuje w LOT? wiecie cos na ten temat?
gosc_10ba7
2013-09-30 09:01
@gosc_240e1 - gościu, latające trumny? Na podstawie czego tak sądzisz?
greg0303
2013-09-30 02:09
FAA nakazała przegląd A-320 w USA pod kątem kłopotów z podwoziem:
zobacz link
Samolot to tylko maszyna,a ta moze zawiesc.
maciek_waw
2013-09-30 00:36
3 lata i już pójdzie na złom. Dobrze, że nikomu nic się nie stało.
gosc_240e1
2013-09-30 00:27
dobrze że LOT nie ma airbusów to latające trumny, gdzie pilot nie ma nic do powiedzienia. Przykład wypadek Lufy w Warszawie 1993 !!
No prosze wszyscy rzucajá obelgi na b787,a tu prosze cudowna mysl technologiczna z europy tez zawodzi.