greg0303
2013-10-03 17:18
Linie SAS złożyły zamówienie na 4 Airbusy A330-300E (dostawy 2015-16) i 8 (plus 6 opcji) Airbusów A350-900 (dostawy od roku 2018).
Obecni udziałowcy SAS czyli Szwecja, Norwegia i Dania mogą nie być zainteresowani likwidacją hubów, wręcz jestem tego pewien - myślę, że to kwestia sprecyzowania zapisów umowy.
Też mi się wydaje, że UE może zablokować zakup SAS przez grupę LH. Wtedy praktycznie wszystkie linie ze stara w Europie byłby w rękach LH. Nie wiem też czy LH była by zainteresowana utrzymaniem aż trzech hub-ów SAS.
gosc_b644e
2013-09-28 01:40
Lufa chciała juz kiedyś kupić Lot, w czasach gdy przynosił zyski i miał zdecydowanie lepsza pozycje. Ale rządząca opcja u nas stwierdziła, ze komu jak komu, ale Niemcom na to nie pozwolą.byc moze gdyby wtedy transakcja doszła do skutku, zamiast Austriana rynek połączeń na wschód miałby Lot, ale populizm wziął górę nad ekonomia....
gosc_a1987
2013-09-28 00:14
po co im LOT ? Otocza nas ze wszystkich stron.....
Czy SAS trochę nie za duży? Antymonopoliści mogą mieć już obiekcje biorąc pod uwagę rozmiary grupy Lufthansa...
oby do tego LOT i jest super:)