nic nowego, co już zostało stwierdzone wcześniej.
inna sprawa, że zawieszenie koncesji czy AOC = cofnięciu.
brak kryteriów jakimi miał posługiwać się Urząd.
gdyby Urząd zareagował czyli cofnął zawiesiłby koncesję musiałby to samo z automatu zrobić z LO oraz K2 - równość wobec prawa.
gosc_173fd
2013-09-29 20:35
Wszelkie pogłoski o powiązaniach członków władz Yes z inspektorami są oczywiście bezpodstawne.
gosc_6d5e7
2013-09-29 12:05
Inna sprawa, że wiele krajów (na pewno UK) nie wymaga przedstawiania w ogóle żadnych gwarancji latania przez przychodów w celu uzyskania AOC przewoźnika regularnego.
gosc_b743d
2013-09-29 00:14
Zgadzam się z gosc_7366e po prostu chodzi o to żeby dawny prezes ULC nie mógł zaskarżyć decyzji o odwołaniu przez premiera i rościć sobie odszkodowania. No bo skoro NIK powiedział,że prezes popełnił błędy to tak jest i wszyscy w to uwierzą. I oczywiście,że LOT i K2 nie byliby w stanie utrzymać koncesji bo pieniędzy nie mają ale skoro to nasze "dobro narodowe" to nikt tym firmą się nie będzie przyglądał nawet NIK. Ciekawe tylko co LOT i Eurolot zrobią z Ryanem który panoszy się na naszym niebie. Tu już trudniej będzie rozkręcić aferę i niestety może być to gwóźdź do trumny
gosc_2e792
2013-09-28 13:30
gosc_7366e: dlaczego twierdzisz że jest aż tak źle? czy masz coś na potwierdzenie tego co piszesz?
gosc_7366e
2013-09-28 11:30
Żart polega na tym, że gdyby ULC miał się trzymać litery prawa, to musiałby ze skutkiem natychmiastowym odebrać AOC dla LO i K2... Każda linia musi w dowolnym momencie pokazać środki obrotowe na 3 miesiące pokrycia kosztów bez przychodów. LO i K2 nie mają żadnych środków obrotowych bo jadą na kreskę u wszystkich dostawców (catering, porty, petrolot...)