Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_d9608
2013-06-19 07:57
Bilety na loty krajowe w cenie od 150zł do 250zł - a więc średno po ok 200zł są do przyjęcia na wszystkich destynacjach ... za 50-100zł można jechać pociągiem czy autobusem i każdy ma wybór (bez oczekiwania na dotacje biletów lotniczych) = czas to pieniądz, więc niech zarządy portów wynegocjują z przewoźnikami optymalne dla nich oraz pasażerów ceny, a wtedy wzrośnie frekwencja !
gosc_509e2
2013-06-19 00:02
Skoro jest tak dobrze, to czemu są cięte coraz bardziej siatki krajowe? Bardzo często latałem eurolotem Szczecin-Kraków, samolotu zawsze pełne. I od zimy 2012 nie ma.... Teraz latam Szz-Waw-KRK lub Berlin-KRK. I nie chodzi mi o cenę.
usuniety
2013-06-18 17:12
Potencjal za 100 zl lub 50 zl dla studentow. Faktycznie... A jakby ktos ten ruch przejal ale w realnych cenach i liczba pax bylaby o wiele mniejsza, to tez gosc_0c7d3 napisalby ze sa spadki i to sa fakty?
gosc_0c7d3
2013-06-18 16:29
A co to OLT nie latali pasażerowie, to nie był ruch lotniczy... jaki to był kolejowy. Nikt nie przeją tego ruchu jak widać potencjał był. Jest spadek i to mocny takie są fakty
Tak każdy teraz zwala słabe wyniki portów na OLT. Tylko jeszcze rok temu niejeden mało się pos**** z podniecenia jak OLT nabijało statystyki portom. Wtedy każdy mówił jaki to bum na latanie i jak prężnie ten czy tamten port się rozwija. Teraz widać jaki to bum i jak prężnie się porty rozwijają. Poza KRK, WAW (i to też dzięki Modlinowi) i chyba RZE same spadki.
krzysiekl
2013-06-18 15:34
bajki pod nazwą co by było gdybyśmy mieli ceny jak w Turcji. (zwłaszcza z protestami ;)
gosc_b823f
2013-06-18 15:29
Na szczęście już z danych za sierpień nie trzeba będzie się martwić efektem OLT i wyjdzie jakie są realne wzrosty a widać, że bez OLT to 30%, na prawdę super, oby tak dalej to będziemy bliżej 400tys w 2013!
usuniety
2013-06-18 15:22
Czytam i sie dziwie. Przeciez stoi jak byk "bez tzw. efektu OLT w maju 2013 roku w porównaniu z majem 2012 roku lotnisko odprawiło o 30% pasażerów więcej." Czyli tak naprawde jest wzrost bo statystyki OLT mozna sobie wlozyc miedzy bajki.
gosc_3e3df
2013-06-18 15:19
Ale SZZ spadek paxów chociaż nie tłumaczy bliskością lotnisk berlińskich, tak jak to twierdzi POZ i LCJ o zbyt dobrej komunikacji z WAW ...
gosc_a66e1
2013-06-18 15:11
A z ciekawości - jakie mniej więcej statystyki może mieć Zielona Góra?
usuniety
2013-06-18 14:19
@gosc_0de87 Wręcz przeciwnie. Bardzo fajnie to pokazali. Przecież im więcej danych tym lepiej. OLT to był sztuczny twór nie nastawiony na tworzenie rentownych połączeń, dlatego warto do oddzielić.
gosc_c2723
2013-06-18 13:03
32 tysiące to jednak o tysiąc mniej niż w słabiutkiej Łodzi,ale za to o 2 tysiące więcej niż w najsłabszej Bydgoszczy.Pomijam oczywiście Lublin jako lotnisko wschodzące,które być może w przyszłości pozytywnie się wykaże i Zieloną Górę jako lotnisko od wielu lat hiper słabe.Łagodnie mówiąc statystyki Szczecina nie powalają na kolana.
gosc_34f4b
2013-06-18 11:52
IEG liczy wolniej i dostać od nich statystyki to masakra, ale wcale się nie dziwię...
gosc_47c41
2013-06-18 11:34
Jaki jest wynik po 5 miesiącach? OWszem OLT napompuje wynik, ale tylko do lipca, w tym roku pomoże wejście Wizzaira.
To ktoś liczy swoje statystyki wolniej niż POZ? Jestem w szoku;-)
gosc_0cc97
2013-06-18 11:29
Większość portów lotniczych w Polsce odnotowała regres i nie ma co zwalać na przewoźników, którzy latają tam gdzie mogą zarobić aby nie zbankrutować - zarządy lotnisk powinny monitorować lokalny rynek i analizować potrzeby mieszkańców regionu przed negocjacjami z przewoźnikami dot siatki połączeń, a nie dopuszczać do zawieszania lub likwidacji potrzebnych i dochodowych destynacji ... SZZ niestety idzie w ślady LCJ i POZ ...
gosc_0de87
2013-06-18 10:53
Idiotyczne tłumaczenie "efekt OLT". W LCJ tak samo mogą powiedzieć "efekt W6", w POZ "efekt FR" bo coś tam skasował, itd. Npiszcie, że jest spadek bo OLT już nie lata, a nie jakiś tam "efet".