Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_c3ac1
2013-01-02 18:30
Bardzo sie ciesze jak Lufthansa cos odczuje bo mysla ze cala europe wykupili.
Na połączeniach Qatar i Emiratów najbardziej straci LH ale i Finnair, bo oni operują głównie do Azji; a to na tych kierunkach te dwie linie będą wozić paxow.
gosc_c3bfe
2013-01-01 23:02
Ja lecę w marcu EK z Wawy do Dubaju i dalej do BKK. Ciekawe jak będzie ?
usuniety
2013-01-01 20:24
Ja jestem tylko ciekaw, jak pełne obłożenie pokładów QR DOH-WAW-DOH przełożyło się na obłożenie w tak kochanej przez Polaków Lufthanzie.
to już wiem dlaczego na loty z krk nie puszcza przez waw tylko przez inne miasta
natomiast jest to jeszcze dodatkowy pstryczek w EK, że tuż przed ich wejściem zwiekszają częstotliwość do lotów codziennych. QR od 3 lutego, EK od 6 lutego.
zobaczymy jak zacznie latać emirates
wiecie jakie obłożenie mają ?
sorka DOH - WAW: 2:30 przylot do WAW na 6:30, powrót WAW - DOH wylot 11:30 przylot do DOH na 18:40.
gosc_7f433: od 3 lutego QR będzie latać codziennie. Dochodzi dodatkowy rejs QR 982/983. Będzie operować we wtorki, czwartki i niedziele. QR 982 wylot z Doha o 0:30 przylot do warszawy na 6:30, powrót jako QR 983 wylot z WAW o 11:30 przylot do DOH na 14:30.
gosc_7f533
2013-01-01 19:21
wie ktos cos na temat zwiekszenia czestotliwosci DOH-WAW przez Qatar od 3 lutego??
gosc_69bf0
2013-01-01 18:25
trzeba było 15 lat temu lot sprywatyzować
a nie teraz jak ma nóż na gardle
bo gdy jest coś państwowe to nikt o to nie dba bo jest to wspólne czyli według polskiego toku myślenia niczyje czyli można to ze skóry obdzierać
gosc_5a77d
2013-01-01 18:18
lot nie jest firmą lot jest inkubatorem dla pewnych osób są one jak bakterie a lot stanowi dla nich formę przetrwalnika
a teraz wszystkimi siłami próbuje się ten przetrwalnik jakoś uratować mówi sie o 220 mln straty za 2012 rok a przecież tyle już sprzedano aktywów lotu,
jaka by była strata gdyby tych aktywów nie sprzedano
gosc_56d9c
2013-01-01 14:31
gosc_4c156 - To nie jest żadna kroplówka dla LOTu, ani zachęta dla Zmywak Airlines i Kielnia Airways. To jest zachęta dla graczy większego formatu, których obecność na rynku polskim może dać nieco więcej zysku niż przysłowiowe "4 złote".
gosc_c8e7e
2013-01-01 11:33
lot w tej chwilo to nic nieznaczący przewoźnik
pamiętam jak kilka lat temu czekałem na samolot był to wrzesień 2007 opuźnienie jednego z rejsów lotu wynosiło ponad 6h i ciągle rosło a irytacja ze strony pasarzerów była ogromna ze strony lotu nikt się nie zainteresował paszrzerami
gosc: przewoznicy z azji operują w późnych godzinach wieczornych, kiedy nie problemu z dostępnością do stanowisk odprawy.
gosc_4c156
2013-01-01 11:14
Ja nie rozumiem - jedno mówią a drugie robią. Mówią że do czasu końca remontu T1 mają ograniczone zasoby i nie będą przyciągać nowych linii (w końcu Wizz i Ryan są tylko dlatego, że nie mogą być w Modlinie). A tutaj obniżka stawek. Co to, kolejna kroplówka dla LOT?
gosc_0f3d6
2013-01-01 09:56
Oslo nie jest dużym hubem? No może nie jest to Londyn, Frankfurt czy Monachium ale to ciągle jeden z większych europejskich portów lotniczych położony w jednym z najbogatszych krajów w Europie. Nie ta liga do Warszawa...