Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_316d1
2013-01-03 21:08
Pan Piróg nie był mistrzem świata, nigdzie do tej pory, przecietny prezes. Czas na bohaterów!!!
gosc_a4a48
2012-12-17 08:15
Oj tam, oj tam. Wróci do You Can Dance. TVN nie da mu z głodu umrzeć.
gosc_b4703
2012-12-15 22:48
moj maz z zawodu jest prezes ... nic sie nie zmienilo. pan P. bedzie z pewnoscia ratowal inne panstwowe spolki.
gosc_2130d
2012-12-15 22:47
wlasciwie w tej firmie nigdy nie chodzilo o zyski. drogi podatniku zastanow sie jak z twojej firmy bo panstwowej wyparowaly miliony zlotych. ty sie martwisz o jakas tam pomoc teraz , a po przez decyzje partyjnych prezesow z wielkiej i bogatej firmy nic nie zostalo. czyli okradli i ciebie. tak jest ze wszystkimi panstwowymi spolkami.
gosc_70ec5
2012-12-14 21:10
40 samolotów - 3200 pracowników.
Inne linie 12 samolotów - 100 pracowników.
gosc_5db18
2012-12-14 21:05
Piroga zwolnili za to, że zaprezentował złe wyniki finansowe. A jego następcą zrobili tego co te wyniki przygotowywał. Czyli kabaret trwa nadal... Jeszcze tylko 3 lata...
gosc_e0ec5
2012-12-14 14:37
Przede wszystkim to trzeba zwolnić wszystkich doradców w PLL LOT, bo nowy prezes też nic nie zrobi jeśli cały czas Ci sami doradzy będą doradzać. Najwyzsza pora skończyć z rodzinną firmą i znajomościami,która jest PLL LOT od tylu lat.
gosc_e33d1
2012-12-14 09:53
hehe Mikosz najlepszy??? chyba najladniejszy, polecam spojrzec na wyniki operacyjne za jego kadencji, ktore najwiecej mowia o skutecznosci zarzadzania plus podjete decyzje - nowe polaczenia - dochodowe??? brak redukcji kosztow itd
gosc_1a534
2012-12-14 01:25
C 15 P 19 Y 163
gosc_657fd
2012-12-13 23:24
chmurka - Pan Mikosz wziął 3 miliony PLN !!!!!!!!!!!! odprawy plus ponad 30.000 PLN miesięcznie przez rok. Inni "brali" po 1.5 miliona ale on nie chciał takiej malutkiej sumki. Czy to są te oszczędności? Kosztem pracowników sam się nachapał. A kto narobił długów za paliwo w połączeniu do Hanoi a potem je zamknął? No kto?
gosc_ee21a
2012-12-13 23:21
"Ile pracowników LOT-u straciło przez Pana Mikosza dodatków, premii i innych przywilejów pracowniczych to chyba wiedzą tylko ci, którzy byli pracownikami LOT-U." To chyba dobrze, co? No chyba ze jestes jednym ze zwiazkowcow, ale wtedy nigdy nie zrozumiesz na czym polega biznes. Tu nie chodzi o miejsca pracy - sorry pracownicy LOT - w biznesie naprawde nie chodzi o prace dla jak najwiekszej ilosci ludzi za wszelka cene, ale o generowanie zyskow. Inaczej sie nie da. Kropka.
gosc_eb990
2012-12-13 22:04
jak to finansowy, odpowiedzialny za całą sprawę i tworzenie 'kreatywnej księgowości' na p.O. prezesa...dziwny kraj
gosc_a9a45
2012-12-13 20:07
jakim obciążeniem dla polskiego podatnika był OLT a jakim jest LOT? Pamiętam jak Piróg mentorskim tonem po upadku OLT wymądrzał się jak prowadzi się business lotniczy. I BUM!
gosc_f1399
2012-12-13 19:57
przeczytałem na jednym z forum świetny wpis- skoro udziałowcami LOTu oprócz SP (podatników) jest jeszcze drugi podmiot i pracownicy to oni też niech płacą za pomoc dla LOT-u.
Lepiej, zeby zabrali te dodatki, niz etat. A teraz nie bedzie ani dodatkow ani pracy, ot co.
gosc_56e38, no wiec wlasnie napisales ze Mikosz byl najlepszy, robil oszczednosci, cytuje Ciebie; " dodatków, premii i innych przywilejów pracowniczych " O to wlasnie chodzi! Szukal oszczednosci. A to, ze po jego odejsciu przybylo Passatow, to tez jego wina?
usuniety
2012-12-13 19:39
Ma ktoś jakiejś dane odnośnie obłożenia pierwszego komercyjnego rejsu LOT do Pragi samolotem Boeing 787 Dreamdelayliner?
gosc_6de2a
2012-12-13 18:49
Problem tkwi w tym, że Polska zasłynęła jako bezkarne państwo, gdzie na pierwszym miejscu stawia się dotarcie do żłoba i napychanie kasy nogami (!) do kieszenie, boręce sa już zajęte :( Tak było od samego początku postkomunistycznego układu i trwa to do dzisiaj. Państwo jest rozkradane z LOT to tylko kropla w morzu tego, co się dzieje :( Tyle, że mniej ludzi interesuje się kopalniami (chyba nie ma nawet takiego hobby) a dużo lotnictwem. Stąd ta strona, te wypowiedzi i my.
gosc_631de
2012-12-13 16:53
FAWORYT Rady Nadzorczej, a może lepszy byłby zagraniczny PROFESJONALISTA ? widzę w problemach LOTu pewne podobieństwa, jak w niektórych dziedzinach sportu ... choć z drugiej strony wielu polskich menagerów robi świetną karierę za granicą ... a może problem tkwi gdzie indziej ?