Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_457e1
2012-12-12 12:23
ani LPA ani FUE nie będzie, pracuję w bazie FR w LPA, robiliśmy kiedyś BTS i zdarzało się, że było trzeba lądować w MAD po paliwo, a w FR nikt nie zablokuje 20 miejsc na rejs, żeby samolot doleciał. Trzeba czekać na PMI albo IBZ, Kanary z FR z Polski to raczej nierealne marzenie... A szkoda...
gosc_6484a
2012-12-12 10:52
LPA/FUE rzeczywiscie moze byc za dlugo bo to 4,5 h o/w... ale takie PMI mogliby dac
Może się okazać, że FR z planem dla Modlina nie wyląduje w Modlinie. W tej chwili pasażerowie są wożeni na Okęcie. Nomen-omen?
gosc_b3114
2012-12-12 10:05
Moze byc ciekawie LOL - lot FR z dublina wlasnie w tej chwili podchodzi do ladowania w lodzi - kolejny busy busy dzien w mgłodlinie
gosc_f1f0f
2012-12-12 09:56
I wlasnie tak jak pisalem wcześniej. Ludzie jak gość poniżej chcą latać na wakacje np. LPA,PMI za mniej niż 200 zl. LPA z WRO to prawie 5 godz. lotu. Samolot zablokowany większość dnia. Wybaczcie ale nie wierze,ze FR bylby w stanie wypelnic samolot dwa razy w tyg. na kanary lub Baleary.Z Zadarem by się pewnie udalo bo blisko i byloby tanio, może Sardynia.
gosc_c982c
2012-12-12 09:53
KRK ma najwięcej tradycyjnych przewoźników wśród portów regionalnych, po za tym FR nie może dublowac kierunków już istniejących taka umowa. siłą balic jest dużo tradyjnych i low costowych przewoźników
gosc_31fb0
2012-12-12 09:32
Popatrzcie na inne lotniska i podsumujcie kto i ile samolotów zabiera zanim zaczniecie pisać głupoty. Prawda jest jedna idzie kryzys nie tylko w Polsce. Każda linia dba o własną reputację i jak czuje że musi przeprowadzić jakąś redukcje to ją robi tam gdzie są straty, ewentualnie niskie profity. Kraków narazie czeka duża przebudowa by stał się nowoczesnym średnio europejskim lotniskiem nie żadnym mikro hubem. Tu zawsze będzie popyt przez turystów jak i mieszkańców małopolski i okolic. Zarząd dobrze robi budując lotnisko po zapewnieniu płynności na rozbudowe terminala i infrastruktury w okół lotniska. Jednak czeka go grupsza decyzja a jest nim pas startowy. Bez niego nie będzie lotniska a remont nieubłaganie się zbliża, niestety nie wieże w możliwość jego naprawy bez AD CLSD. Zapewne wkrótce będzie decyzja o nowym ukośnym pasie nie przecinającym obecnego by nie szczelić sobie gola.
gosc_ca22d
2012-12-12 09:03
W dłuższej perspektywie Krakow się przejedzie na Ryanie. Inni przwoźnicy powoli się zwiną z Balic.
gosc_e0864
2012-12-12 08:48
Moze tak Göteborg GSE z Modlina? LOT do Geteborga Landvetter nie chce latac a Wizz ma ...az dwa loty w tygodniu. Czasem sie zastanawiam czy Wizz znudzilo sie tutaj z Polski latac. W porownaniu do BUD lataja 3x w tyg na zmiane z Ryan 3x w tyg. Wiecej lotow do Polski prosze bo popyt jest!!!
gosc_2927f
2012-12-12 08:39
oby jak najwięcej wakacyjnych kierunków i bilety maksymalnie 200 zł za odcinek - to jest akceptowalna suma nawet na weekendowe wypady. Cena już ze wszystkimi opłatami lecz bez bagażu. Przy wyższej cenie wybieram jednak wypoczynek w dobrym hotelu ale w naszym kraju.
pcharasz
2012-12-12 06:31
Precz z John45!
gosc_059b9
2012-12-12 01:30
Z drugiej strony, oby przylatywali FR do Krakowa turysci, ktorzy beda zostawiac kase w calym regionie..
gosc_990db
2012-12-12 01:29
Prezes Pamula na pewno ma zapal do pracy, ale twierdzenie, ze Krakow chce byc jak 'Monachium lub Zurych', a potem sciaganie Ryanaira, ktory odstraszy tradycyjne linie to lekkie zaprzeczenie samemu sobie..
gosc_18393
2012-12-12 01:28
No to Krakow bedzie takim Eindhovenem, Hahn, albo Kownem. A przeciez prezes Pamula mowil, ze Malopolanie to wymagajacy klienci, wyksztalceni, zamozni.. Ciekawe czemu wola latac Ryanairem niz British Airways, Aer Lingusem czy Brussels Airlines.. wszystkie te linie zmyly sie z Krakowa..
adios nasz LOT'cie, wielu śmiało się z CSA a to my bedziemy pierwsi .......W tej chiwli wszyscy o zdrowych zmyslach powinni trzymac kciuki za jego naturalny upadek. Osobiscie chciałbym, żeby utrzymali się na rynku ale NIE ŻYCZĘ sobie abym po raz kolejny został okradziony przez (tym razem) rząd PZPR'owskiego PO pana Donka Tuska...... kazde dofinansowanie tej komunistycznej firmy spowoduje nic innego jak stagnację. Ludzie zastańówcie się z kim macie do czynienia ?
Za raz mnie zaatakują fanatycy, ale prawda jest taka że ten GównoLiner G787 jest gwozdziem do trumny. JEst to za drogi, za duży oraz za nowoczesny samolotw dla POLSKI i POLAKÓW. Wiem , ze macie kompleksy, ale Polska nie jest bogatym krajem gdzie ludzie kupują drogie lepszę żarcie czy bilety lotnicze. Zamiast wymienić flotę na nowe B767-300ER z wingletami/CF-6/systemem rozrywki niejaki prezesik (Belka ? Kłoda?) podpisali tę chaniebną umowę !! Jakim prawem jako pierwsza linia lotnicza w Europie nie załatwili sobie szkoleń dla TECHNIKI (potem zwanej LOT AMS) ??? Czy Was to nie zastanawia dlaczego ? ABy potem można byłosię nachapać z kontaktu dla Monarcha !!!!!!
narazie to tyle
TYLKO UPADEK LOT może uzdrowić POLSKIE LOTNICTWO
PRECZ Z KOMUNĄ
gosc_ea3a9
2012-12-12 00:10
"Polish expansion:
Krakow will be announced as next base tomorrow (according to pprune) with initially 1 based Boeing 737. Some more routes from other Polish airports will be announced as well."
na początek Kos,Goeteborg,Dortmund
gosc_3f9f9
2012-12-11 23:59
777 raczej nie zamowia
gosc_be422
2012-12-11 23:05
Ciekawe czy Irlandczycy zamówią B777 na międzykontynentalne loty długodystansowe ... jeśli Europa zrobi się im za ciasna ...
b737800max: A Ty naprawde wierzysz, ze to koniec zakupow FR?? Przeciez od dawna wiadomo, ze negocjuja (oczywiscie w swoim stylu) spore zamowienie...
usuniety
2012-12-11 19:49
bagi: tak się składa, że RYANAIR nie ma dużo samolotów na zamówieniu. RYANAIR ma dostać jeszcze TYLKO 7 samolotów. Dane są pokazane na stronie boeing.com->Commercial Airplanes->Orders and deliveries->Standard reports->Customer-> Ryanair i rubryka "Unfilled"