×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.

lub

Biuro podrózy Wezyr

4.6

/10

WezyrWezyr Holidays jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego OTI Holding, który działa rynku od ponad 20 lat. Grupa OTI zrzesza firmy z 7 krajów, m.in. touroperatorów, takich jak Wezyr Holiday Service, Odeon Tours, Coral Travel, biura agencyjne, firmy ochroniarskie i sieć hoteli Otium hotels International. OTI Holding to aż 36 kierunków wakacyjnych na całym świecie, z których tylko w 2011 roku skorzystało 1,5 miliona turystów. Jako Wezyr Holidays działa na polskim rynku od 1999 roku zapewniając swoim klientom w pełni komfortowy i bezpieczny wypoczynek. W ciągu 14 lat wyjechało z tym biurem na wakacje blisko 700 000 turystów.

Opinie o biurze podróży Wezyr

Zalety: Brak zalet
Wady: NIE POLECAM!!! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!! Organizatorzy wycieczki jak i Pośrednicy którzy sprzedają ich wycieczki są mili do dnia kupienia czasów. Później maja was głęboko w dupie!!! Zostaliśmy grupa oszukani pod względem hotelu ( Egipt hotel Tia) pokoi dosłownie wszystkiego w dniu przylotu okazało się że zastana rzeczywistość dalece odbiega od przedstawionej oferty!!! Syf, brud, nie działające sanitariaty!!! Jedzenie nie dogotowane nie dosmazone i nie dopieczone!! Prze 14dni zylismy tylko na chlebie z maslem jajkach i suchym ryżu!!! Smrud na całym obiekcie hotelu!! Basen po dwóch dniach zakwitł! Rozmowa z rezydentem jak i dyrektorem nie przyniosła skutków. Jak również kontaktowalismy się z biurem gdzie wykupowalismy wycieczkę też umawaja ręce!!! Właściciele biura jak i organizatorzy wycieczki CORAL TRAVEL Poland doskonale zdają sobie sprawę że hotel Tia odlega wszelkim standardom a mimo wszystko z premedytacją wysyła do niego turystów psują im czas urlopu i odpoczynku. W hotelu powinny zostać przeprowadzone badania żywności po których chorowalimy długo nawet po powrocie jak i organizatorow wycieczki powinien ktoś wziąć pod lupę którzy nie chcą wziąć odpowiedzialności z w/w uchybienia!!!

07/09/2018 10:24,
Zalety: Nie było, poza pięknymi tureckimi widokami
Wady: Sporo podróżuję, ale z takimi warunkami i traktowaniem klienta, jak na wyjeździe z Coral Travel i w hotelu Astor Beach w Mahmutlar nie spotkałam się nigdy. O ile transfer z lotniska do hotelu był w miarę OK, to już na miejscu zastaliśmy (podróżowaliśmy grupą) koszmar. Hotel zaniedbany, basen mały i brudny. Nasza grupa miała być rozlokowana w pokojach blisko siebie - okazało się, że pokoje są porozrzucane po wszystkich hotelowych budynkach. Do części pokoi trzeba było wchodzić po metalowych schodach, dopiero tam była winda na wyższe piętra. Pokoje w tragicznym stanie, niedziałająca wcale klimatyzacja, sanitariaty w stanie, który trudno nawet opisać (chyba, że ktoś lubi mieć niedziałającą spłuczkę w toalecie, rurki wystające z toalety że aż strach siadać albo brodzik prysznicowy, do którego strach nawet w klapkach wchodzić). Nasz pokój miał być 3osobowy, był 2osobowy, więc musiałyśmy spać na złączonych łóżkach, nie było trzeciego kompletu pościeli ani ręczników. Po zwróceniu uwagi w recepcji dostałyśmy z łaską rzucone dwa małe ręczniczki do rąk, dużego ręcznika i pościeli do końca pobytu nie donieśli. Nasz pokój nie był wyjątkiem, cała nasza grupa dostała pokoje w takim stanie. Pierwszego dnia na spotkaniu z rezydentką jej o tym powiedzieliśmy, kazała pisać reklamacje (tylko jedna rozpatrzona pozytywnie) i cyt. załatwiać sobie samemu brakujące rzeczy w recepcji. Pani była bardzo bezczelna, w kółko zasłaniała się jakimiś procedurami zamiast po ludzku podejść do problemu. Później się dowiedzieliśmy, że rezydentka naskarżyła na naszą grupę swoim przełożonym, że byliśmy agresywni i nie chcieliśmy jej wypuścić z hotelu! Widać, że rezydenci tego biura są tylko do sprzedawania wycieczek, na które swoją drogą część naszej grupy nie pojechała bo cyt. kierowca autobusu zapomniał podjechać (tak naprawdę rezydentka nawet nie przekazała zgłoszeń na ten wyjazd). Jedzenie w hotelu obrzydliwe, od powrotu leczę się z bakterii pokarmowej, którą się tam zaraziłam. NIE POLECAM!!!

22/07/2018 22:36,
Zalety: Z Wezyrem leciałam w 2017 roku na Krete. Lot w obie strony odbył się bez opóźnień. Hotel zgodny z opisem jeśli chodzi o jego "wnętrze" i wyżywienie. Z otoczeniem było trochę gorzej.
Wady: Pani rezydent nie była zbytnio zainteresowana swoją pracą. Niby coś polecała, ale miało się wrażenie, że od niechcenia. Spotkanie organizacyjne zakończyła szybko i tyle ja widzieliśmy. 2 dni przed wylotem kiedy zadzwoniliśmy zapytać kiedy wywiesi nam godzinę powrotu bardzo nieprzyjemnie i zirytowane odpowiedziala, że ma jeszcze na to czas i mogliśmy jej słuchać na pierwszym spotkaniu (na którym o tym nie mówiła). Minusem byla llokalizacja hotelu nikt nas nie uprzedził, że znajduje się on przy plaży zamieszkanej przez cyganów tak, że strach było na nią wejść nie mówiąc już o panującym tam brudzie.