Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.

lub

Biuro podrózy TUI

3.8

/10

TUITUI jest obecne na polskim rynku turystycznym od 22 lat. TUI Poland Sp. z o.o. powstała w 1997 r. i od 2007 roku jest częścią największego koncernu turystycznego na świecie TUI Travel PLC, notowanego na London Stock Exchange.
Zalety: Bylem z TUI na Lanzarote i dla odmianu u mnie wszystko bylo OK! Hotel zgodny z opisem, dyzury rezydenta 3x w tygodniu w hotelu , szybki transfer do hotelu i na lotnisko.
Wady: Brak rezydenta przy zakwaterowaniu w hotelu - tylko powitanie na lotnisku i to wszystko. Brak rezydenta przy opuszczaniu hotelu oraz na lotnisku w drodze powrotnej. Podjechal autobus TUI i tyle.

03/03/2017 12:09,
Zalety: Sympatyczny i schludny hotel le Palmiste, miła obsługa, wygodny i czysty pokój, ale TUI nie ma z tym nic wspólnego
Wady: Wycieczka na Mauritius zaczęła się dopiero dobę temu z okładem, ale pierwsze wrażenie jest makabryczne! Firma TUI spowodowała , że czuliśmy się jak w latach 80 -ych w Niemczech "za chlebem" gdzie bogaci Niemcy bawili się a my siedzieliśmy jak dziady obserwując to wszystko z boku. Po 3-godzinnym oczekiwaniu na Okęciu (na które jeszcze przecież trzeba było dojechać... ze Śląska, z Pomorza.. itp), 11-godzinnym nocnym locie, 1,5 godzinnym ( a miało być blisko) dojeździe do hotelu okazało się , że musimy poczekać do 14.00 (była 8.00) aż poprzedni klienci zwolnią pokoje ! Zmordowani, zniechęceni, spoceni czekaliśmy do tego czasu na walizkach i nie skorzystaliśmy z radosnej rzuconej w biegu propozycji rezydentki , że w tym czasie można przecież iść na basen i poopalać się (sic!). Ani ręcznika, ani śniadania - pierwszym posiłkiem okazała się być wieczorna kolacja! Ani informacji gdzie można wymienić pieniądze . Ci co znają angielski poradzili sobie. My znamy francuski- też sobie poradziliśmy. Wymieniliśmy pieniądze , kupiliśmy sobie śniadanie i dalej na walizkach. A ci, którzy znają tylko polski? Oszczędzili na śniadaniu, na dobie hotelowej (choć o tym w umowie nie było mowy) - zapomnieli, że niezadowolony klient nigdy już do nich nie wróci a jeszcze ostrzeże innych! Jeździmy po świecie przeważnie z Rainbowem lub Itaką-zawsze zadowoleni. Zresztą żadne z tych biur podróży nie pozwoliłoby sobie na taki brak klasy Z TUI pojechaliśmy pierwszy raz i- zapewniam- ostatni!!!

07/12/2016 03:38,
Zalety: Ładna pogoda w Bułgarii - ale TUI chyba na to wpływu nie miało
Wady: Dramat. Biuro moim zdaniem po prostu oszukuje klientów. Byłem w sierpniu w Bułgarii - hotel Forum Sunny Beach. Wybralem hotel ze wzlgędu na bliskość plaży - 100 m , oraz krótki czas transferu z lotniska - 30 minut. Niestety to były tylko informacje na stronie internetowej TUI. Do plaży było w istocie 600 m, a czas przejazdu z lotniska zarówno w jedna jak i druga strone to prawie 1 godzina 30 minut... Ze wzlgedu ze mielismy All Inclusive, to odleglosc do plazy byla szczegolnie klopotliwa bowiem powrot po drinka wymagał długiego spaceru... W hotelu byli równiez starsi ludzie którzy wykupili go ze względu na 100 metrów od plaży. Byli zdegustowani, bowiem 600 metrów w jedna strone nie byli w stanie przejść.. Poza tym TUI informowalo ze beda 3 bary, podczas gdy bar był 1 dla gości all inclusive, a drugi platny. Mial byc bar przekaskowy - a był stolik na którym lezały zimne kawalki pizzy. Nie mialo to nic wspolnego z barem. Nie bylo tez stolu do PingPonga o ktroym TUI pisalo ze ma byc w hotelu. Wszyscy goscie czuli sie oszukani. Rezydentka stwierdzila ze zglaszala wielokrotnie do TUI aby zmienili opis hotelu ale ze bylo to bezskuteczne.. Pewnie bylo to dzialanuie celowe aby naciagac turystów. Gdy napisałem reklamację usłyszałem ze cytuje \"Przykro nam , ze nie bylo stolu do PingPonga\" , \"odleglosc do plazy podajemy w linii prostej, aby turysta mial wyobrazenie na temat usytuowania hotelu\" Takie teksty uwazam za wyraz arogancji. Oczywiscie moja reklamacja została odrzucona przez TUI